וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: זרקו קוראץ' יעבור בדיקות נוספות בישראל

4.9.2016 / 11:08

החלוץ שצפוי לנחות מחר בערב בארץ אמר למקורביו: "אחזור לשחק תוך שלושה - ארבעה שבועות". במועדון מעריכים שהחלוץ סובל מקרע ברצועה וייעדר כחצי שנה. עידן שמש שהיה מבוקש בקבוצה, חתם בסכנין

אדריאן הרבשטיין

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ החליט שהחלוץ זרקו קוראץ' ייבדק פעם נוספת בארץ, לאחר שהאבחנה הראשונית זיהתה קרע ברצועה שבעקבותיה צפוי להיעדר כחצי שנה. קוראץ' עצמו טוען כי הוא לא סובל מקרע וכי הוא מאמין שהוא יחזור למגרשים תוך שלושה עד ארבעה שבועות. עם זאת, במועדון לא קיבלו ממנו כל המלצה מרופא בכיר שאישר זאת. במקביל, היום (ראשון) תיערך בדיקה לחלוץ מהראן לאלה שמתאמן כרגיל, וההערכה היא כי לא מדובר בפציעה חמורה.

מי שלא יגיע לאדומים הוא החלוץ עידן שמש, שחתם בבני סכנין. בחיפה סיפרו אתמול (שבת) כי המאמן אלי כהן שוחח עם רן בן שמעון, שהמליץ לו לצרף את שמש, אך בסופו של דבר המהלך לא צלח והשחקן חתם בקבוצה של יוסי אבוקסיס. גם טוטו תמוז הוצע לכץ במהלך השבוע שעבר, אולם מאז לא חודש הקשר עם נציגו.

בנוסף, כץ לא מתכוון לשחרר את מקסים פלקושצ'נקו, אלא אם תגיע הצעה שלא יוכל לסרב לה. כרגע בסביבתו של השחקן דורשים להגיע עם כץ לסיכום על שידרוג החוזה. מי שיחזור בהדרגה לאימונים בעקבות חבלה בקרסול הוא אושרי רואש.

עוד בנושא:

הפועל חיפה מנהלת מגעים עם עידן שמש ומחפשת זר במקום קוראץ'
הפועל חיפה גברה 0:1 על בני יהודה

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
סובל מקרע? קוראץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully