וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י צפוי לחזור להרכב איטליה מול ישראל, בלוטי ייעדר

באיטליה מדווחים שבלמה המצוין של יובנטוס יחזור למרכז ההגנה על חשבונו של דוידה אסטורי, חלוץ טורינו הפצוע בשריר הירך לא יגיע לשראל. מונטוליבו, וראטי ופלורנצי צפויים לפתוח

אימג'בנק GettyImages

נבחרת איטליה השלימה את הכנותיה האחרונות לקראת המשחק מחר מול ישראל (21:45, ערוץ 1), כאשר הערב האזורי יגיעו לישראל ויערכו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במסגרת מחזור הפתיחה של מוקדמות מונדיאל 2018. באיטליה לא אהבו את היכולת של הנבחרת שלהם ב-3:1 הביתי מול נבחרת צרפת ביום חמישי ועל פי התקשורת המקומית, ג'אמפיירו ונטורה המאמן החדש מתכונן לבצע לפחות ארבעה שינויים בהרכב שלו.

השינוי הבולט והמעודד מבחינת האיטלקים יהיה במרכז ההגנה, כאשר לאונרדו בונוצ'י בלמה של יובנטוס יחזור להרכב במקום דוידה אסטורי ויחבור לחבריו ליובנטוס אנדראה ברצאלי וג'ורג'יו קייליני. בחוליית הקישור מרקו וראטי וריקרדו מונטוליביו צפויים לפתוח על חשבונם של דניאלה דה רוסי הפצוע וג'אקומו בונבנטורה.

אלסנדרו פלורנצי עשוי לפתוח כקיצוני שמאלי במקומו של מתיאה דה שיליו. אנטוניו קנדרבה הקיצוני הימני ישמור על מקומו ב-11 כמו גם צמד החלוצים גרציאנו פלה ואדר. מי שלא יגיע לישראל הוא אנדראה בלוטי, חלוצה של טורינו. בלוטי, שנכנס כמחליף מול צרפת, סובל מכאבים בשריר הירך ברגל ימין ולא התאמן הבוקר (ראשון) עם האיטלקים. צ'ירו אימובילה ומאנולו גביאדיני יהיו החלוצים של ונטורה על הספסל.

לאונדרדו בונוצ'י נבחרת איטליה. רויטרס
צפוי לחזור להרכב. בונוצ'י/רויטרס

הרכב משוער של איטליה: ג'אנלואיג'י בופון, אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני, אלסנדרו פלורנצי, מרקו וראטי, ריקרדו מונטוליבו, מרקו פארולו, אנטוניו קנדרבה, אדר, גרציאנו פלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully