וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיון העבודה הגרוע: "ואן חאל מתיש ומשעמם, מאוד יבש ולא מרגש"

לפני מינויו של רוברטו מרטינס למאמן נבחרת בלגיה, ההולנדי שעזב את יונייטד חשק בתפקיד, אולם המפגש שלו עם ראשי ההתאחדות היה רע מאוד והם חשו כי הדור המוכשר לא יסתדר עם שיטותיו

אימג'בנק GettyImages

נבחרת בלגיה יצאה ביום חמישי לדרך חדשה, כאשר המאמן רוברטו מרטינס עמד לראשונה על הקווים במקומו של מארק וילמוטס, שעזב לאחר ההדחה המאכזבת ברבע גמר היורו.

הבלגים, שהפסידו 2:0 לספרד, מנסים לאחד את השורות מחדש וייפתחו ביום שלישי את קמפיין מוקדמות המונדיאל שלהם עם משחק חוץ בקפריסין ובינתיים, התברר כי מרטינס, אקס אברטון, לא היה המועמד היחיד לתפקיד, אבל כן הרשים הרבה יותר את ראשי ההתאחדות לעומת אחד ממתחריו.

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
לא התרגשו ממנו. ואן חאל/GettyImages

לואי ואן חאל, שעם סיום העונה החולפת פוטר ממנצ'סטר יונייטד, היה אף הוא ברשימת המועמדים של בלגיה, אולם בניגוד למרטינס, שהגיע לראיון העבודה שלו מצויד בווידיאו של ניתוח ביצועים, קצר, קצבי וקולע, ראיון העבודה של ואן חאל היה "מתיש ומשעמם", בעיני ראשי ההתאחדות הבלגית, כך דווח בתקשורת ברחבי אירופה.

מלבד ואן חאל ומרטינס, גם צ'זארה פראנדלי, ראלף רנגינק ורודי גרסיה היו ברשימת המועמדים. ואן חאל התבקש להציג את חזונו בפני ראשי הנבחרת, אלא שבתום השיחה, הבלגים מצאו את ואן חאל "מאוד יבש ולא מרגש" וחשו כי הדור המוכשר של הכדורגל הבלגי לא יגיב היטב לשיטות המתישות של ההולנדי, שבתקופתו ביונייטד היה נוהג להעביר לשחקניו ניתוחי וידיאו ממושכים ביום שאחרי משחק, מה שגרם למרמור בקרב שחקנים בכירים ולעימות בין המאמן לוויין רוני ומייקל קאריק, שביקשו ממנו להירגע עם הביקורות. בתגובה, ואן חאל החל לשלוח לשחקניו אי מיילים עם קטעי וידיאו אישיים ודרש מהם לצפות בדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully