וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רבי: "חוזרת להתאמן לקראת טוקיו", ששון: "נותן לגוף מנוחה"

3.9.2016 / 22:09

איגוד הג'ודו ערך קבלת פנים לצמד המדליסטים מריו. ג'רבי הבהירה שהיא מתכוונת לחזור למזרן. ששון: "אחזור רק בעוד כמה חודשים". אורן סמדג'ה הבהיר שהוא נשאר בתפקידו כמאמן נבחרת הגברים

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מאות אורחים הגיעו הערב להאנגר 11 בתל אביב לקבלת הפנים שערך איגוד הג'ודו למדליסטים האולימפיים ירדן ג'רבי ואורי ששון, ולכל משלחת הג'ודאים לריו.

אורי ששון. ניב אהרונסון
קבלת פנים חגיגית. אורי ששון/ניב אהרונסון

במהלך הערב סיפרה ג'רבי כי היא החליטה להמשיך בדרכה ולהתחרות על ייצוג ישראל באולימפיאדת טוקיו 2020. ג'רבי מוצאת את עצמה בשבועיים האחרונים באינספור פעילויות למען הקהילה כשאולי המרכזית שבהן היא מכירת תג השם שלה בסכום שיועבר לתרומה לטובת ילדים חולי סרטן במחלקה האונקולוגית באיכילוב. במהלך האירוע הבהיר אורן סמדג'ה מאמן נבחרת הגברים כי הוא נשאר בתפקידו ויחזור לאמן בתקופה הקרובה.

ג'רבי אמרה: "אני שמחה שהיה מי שהרים את הכפפה וסייע לילדים הנפלאים האלה. התורם נמצא איתי בקשר ואפילו רוצה להמשיך ולסייע. אני מוכנה לעשות כל מה שניתן כדי להמשיך ולתרום למען ילדים ואם בזכות המדליה הזו דלתות נפתחו, אז אני הכי מאושרת בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ירדן ג'רבי ג'ודאית ישראלית. ניב אהרונסון
ירדן ג'רבי נואמת/ניב אהרונסון

באשר לפעילות המקצועית, אמרה הג'ודוקא: "מאז ריו לא עליתי על המזרן אבל אני מתגעגעת מאוד ובקרוב אהיה שוב על המזרן. אתמול יצאתי לריצה של 10 קילומטר וכל הגוף שלי תפוס. אני בטוחה שהכול יחזור אליי בקרוב ואחרי מנוחה אחזור לפעילות מלאה לקראת התחרויות והאליפויות וכמובן אולימפיאדת טוקיו".

המדליסט אורי ששון סיפר אף הוא על התחושות עמן חזר מריו ובניגוד לג'רבי הוא מתכוון לנוח עוד הרבה זמן. "לפי התוכנית אני אחזור להתאמן עוד כמה חודשים", אמר ששון, "אני נותן לגוף ולנפש את המנוחה וכרגע אני עסוק בבניית תוכנית הרצאות שאותן אני רוצה להעביר לדורות הבאים וגם לאנשים אחרים". ששון עבר לא מעט חוויות מסעירות מאז שחזר עם המדליה לארץ וכשביקש לספר על אחת מיוחדת במינה, אמר: "השבוע הלכתי להתבודד על שובר הגלים כאן בתל אביב. ישבתי בשקט ופתאום הגיע אדם שטיפס על השובר וביקש שנעשה יחד סלפי". על המדליה אמר ששון: "יש לי שומר ראש ששומר על המדליה. מדובר באמא שלי. המדליה צמודה אליה".

אורן סמדג'ה. ניב אהרונסון
נשאר בתפקידו. אורן סמדג'ה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully