וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "זה היה משטח הדשא הגרוע שראיתי אי פעם"

המאמן הישראלי של גאנה תקף את ההתאחדות אחרי התיקו מול רואנדה במוקדמות אליפות אפריקה: "ביקשתי מההתאחדות להשקות את הדשא אבל הם לא יכלו בגלל 800 סדי (מטבע גנאי). אם היו אומרים לי שזה ככה הייתי משלם בעצמי"

AP

בווידאו: משטח הדשא הרעוע והשער של גאנה

נבחרת גאנה, אותה מאמן אברהם גרנט, סיימה הערב (שבת) את שלב הבתים של מוקדמות אליפות אפריקה עם 1:1 ביתי מאכזב מול רואנדה באצטדיון הביתי באקרה. הכוכבים השחורים השיגו 14 נקודות בששת משחקיהם בשלב הבתים, כשפרט לתיקו הזה שמטו נקודות ב-0:0 בחוץ מול מוזמביק.

המאמן הישראלי ביצע כמה ניסויים בהרכב והעניק הזדמנות לשחקנים צעירים, כשאחד מהם, סמואל טטה בן ה-20 מקבוצת ליפרינג (ליגה שנייה באוסטריה) הבקיע את שער היתרון בדקה ה-23. דייויד אקאם, אלפרד דאנקן והקפטן עמנואל אג'ימנג באדו החמיצו הזדמנויות להגדיל את התוצאה במחצית השנייה, ובדקה ה-82 הגיע העונש בדמות שוויון בכדור חופשי. ג'ורדן איוו נכנס כמחליף לחמש הדקות האחרונות וכמעט הכריע, אך הוא נעצר בקורה.

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
הדבר האמיתי יהיה בינואר. אברהם גרנט/AP

אבל הסיפור הגדול הגיע מיד לאחר המשחק של גאנה, כאשר המאמן הישראלי יצא בביקורת חריפה נגד ההתאחדות הגנאית בעקבות מצבו הרעוע של משטח הדשא עליו שוחק המשחק. "זה היה המגרש הכי גרוע שראיתי אי פעם. ביקשתי מהם להשקות את הדשא לפני המשחק אבל הם לא יכלו בגלל 800 סדי (כ-760 שקלים) של דלק. אם הם היו אומרים לי שזה יעלה ככה להשקות את הדשא באקרה, הייתי משלם את זה בעצמי". גרנט המשיך במתקפה החזיתית ואמר: "שלושה שחקנים נפצעו בפעם הקודמת ששיחקנו שם. המועדונים שלהם לא היו שמחים בכלל.

היחסים בין המאמן הישראלי לבין ההתאחדות לכדורגל מתוחים כבר תקופה ארוכה, כשגם התקשורת המקומית לא טומנת ידה בצלחת. בכירים בכדורגל המקומי מבקרים את גרנט בצורה קבועה בטענה שהוא שוהה יותר מדי זמן מחוץ למדינה ולא עוקב אחרי שחקנים מקומיים, ואילו גרנט הביע את חוסר שביעות רצונו לא פעם מההתנהלות הלא מקצוענית לפעמים של הכדורגל המקומי.

העולות לאליפות אפריקה עד כה: גאבון (מארחת), מרוקו, אלג'יריה, קמרון, סנגל, מצרים, גאנה, גינאה-ביסאו, זימבאבווה ומאלי.

בטורניר תשתתפנה 16 נבחרות, כשהוא יחל ב-14 בינואר 2017 ויסתיים ב-5 בפברואר, עם משחק הגמר בליברוויל.

צפו בשער היפהפה של קלצ'י איהנאצ'ו במדי ניגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully