וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אין פריצת דרך במגעים: "השבתת הכדורגל הישראלי בתוקף"

3.9.2016 / 19:34

למרות שכבר היה קיים הסכם עקרוני, מנהלת הליגה וההתאחדות עדיין רחוקות מסיכום עם האוצר: "כל עוד אין חתימה, ההשבתה בתוקף". אחרי משחק הנבחרת ייעשו מאמצים להגיע לסיום המשבר

בלם הפועל כפר סבא איציק כהן מול חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים. יוסי ציפקיס
כולם מקווים שהליגה לא תושבת בסוף השבוע הבא/יוסי ציפקיס

ארבעה ימים כבר עברו מאז הודעת ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות על השבתת הכדורגל וכרגע אין שום פריצת דרך לסיום המשבר. "היו דיבורים בין ההתאחדות לבין האוצר ואולי יש כוונות טובות, אבל אנחנו יודעים רק דבר אחד והוא הסכם שיווק חתום", אמר ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל. "הסכם כזה חתום לא קיים וכל עוד אין כזה הסכם, השבתת הכדורגל הישראלי בתוקף".

בין ההתאחדות לבין הטוטו כבר היה קיים הסכם עקרוני לארבע שנים. לאור התקנות החדשות שרוצה משרד האוצר להטיל וביניהן מיסוי על רווחים בסכום של 7,000 שקל ומעלה, טוענים בטוטו כי לא יוכלו לעמוד בהסכם ומוכנים לחתום רק לעונה אחת מול ההתאחדות. לכך לא מוכנים בהתאחדות ובמנהלת ועומדים על כך שההסכם עליו כבר סוכם עקרונית, יחתם.

יש להדגיש כי באופן עקרוני לא חייב הטוטו לשלם להתאחדות ועדיין יכול להכניס את משחקי ליגת העל לדוגמא, לטפסי ההימורים אבל על כך אומרים בהתאחדות בצורה מאוד ברורה: "אם לא יהיה הסכם שיווק, לא יהיה כסף בתוך חודש לשלם לשופטים ולכן גם אם תוסר ההשבתה, לא נוכל לשלוח שופטים למגרשים".

בכל מקרה ההנחה היא כי מיד לאחר משחק הנבחרת מול איטליה מחרתיים, ייכנסו הצדדים להילוך גבוה יותר על מנת להימנע ממצב שבסוף השבוע הבא לא ייערכו משחקים בליגות השונות. אבל כדי שזה יקרה כל צד ובעיקר משרד האוצר יצטרך להתפשר.

עוד בנושא:

מנהלת הליגה וההתאחדות הודיעו: הכדורגל ישראלי מושבת
גולסה ערך אימון חלקי, עיני עודד את השחקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully