וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: טל קרפלס נפצע ולא צפוי לחזור לשחק העונה

3.9.2016 / 9:58

הגארד-פורוורד (26, 1.94) שהגיע מנס ציונה לפני כחודשיים נפצע בברכו באימון והאבחנה היא כי קרע את הרצועה הצולבת. במועדון עדיין לא החליטו האם להביא שחקן במקומו, ובאיזו עמדה

טל קרפלס שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
רק בריאות. קרפלס/לירון מולדובן

קצת פחות משבועיים מאז פתיחת האימונים, איבדה הפועל גלבוע/גליל את הגארד-פורוורד טל קרפלס שככל הנראה סיים את העונה. השחקן שהגיע מעירוני נס ציונה נפצע בברכו באימון ביום חמישי ובבדיקה שנערכה לו התגלה קרע ברצועה הצולבת, מה שיגרום לו להיעדר לפחות לתשעה חודשים. בקבוצה קיבלו את החדשות בצורה לא פשוטה, ועדיין לא קיבלו החלטה האם להביא במקומו שחקן ישראלי אחר, ואם כן באיזה עמדה.

קרפלס (26, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, אך לא זכה להזדמנות אמיתית והושאל בעונת 2009/10 לאליצור יבנה מהלאומית במדיה הרשים. את העונה שלאחר מכן פתח גם כן במדים הכתומים, אך בחר לעזור ליבנה בשנית. בקיץ 2012 חתם בעירוני נס ציונה ושיחק בקבוצה במשך שנתיים, כשבעונה השנייה עזר לקבוצה להגיע לליגת העל כשרשם 12.5 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. בעונת 2013/14 יצא לרומניה בזכות הדרכון הרומני שלו וחתם ברובינארי, בה שיחק במשך שנתיים, כשבעונה השנייה הגיע עם קבוצתו עד לחצי גמר היורצ'אלנג' כשהוא רושם 5.9 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק. העונה כאמור חזר לנס ציונה ורשם 4.2 נקודות ו-1.9 ריבאונדים למשחק ב-13.7 דקות בממוצע. משחק השיא שלו היה בניצחון החוץ על הפועל חולון, אז קלע 15 נקודות.

הסגל של אריאל בית הלחמי בגלבוע/גליל כולל את הזרים אריק גריפין, מייקל קוואלס, מרפי הולוואי וג'ייסון סיגרס שממשיך מהעונה שעברה, לצד הישראלים יחזקאל סקוורר, שהגיע עם קרפלס מנס ציונה, זיו בן צבי, עמית ביר-כץ שחתם לאחרונה, אופיר הובר והקפטן חואקין שוכמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully