וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: טיילור רוצ'סטי לא ימשיך בקבוצה

הרכז שאכזב בעונה שעברה אך החזיק בחוזה לעונה הבאה הצליח להגיע עם ראשי המועדון לסיכום על שחרורו. הצהובים במקום השמיני בלבד בסיכויי הזכיה ביורוליג על פי סוכנויות ההימורים

צילום: אבי כהן, עריכה: בן אילן

כבר זמן שבמכבי תל אביב הוחלט שטיילור רוצ'סטי לא יהיה בתכניות של המועדון, אולם רק החל מהבוקר (שבת) הוא כבר לא חלק מהמועדון. "מכבי תל אביב ורוצ'סטי הגיעו לסיכום על כך שהשחקן לא ימשיך בקבוצה בעונת 2016/17. תודה טיילור רוצ'סטי ובהצלחה!" נכתב בהודעה רשמית מטעם הקבוצה.

לרכז האמריקאי היה חוזה לעונה נוספת במועדון, אולם הצדדים הצליחו להתירו. רוצ'סטי הגיע למכבי תל אביב בקיץ שעבר בקול תרועה רמה, לאחר שסיים כמלך הסלים של היורוליג במדי ניז'ני נובגורוד, אך לא הצליח להתאקלם בצהוב וזכה לביקורות רבות על סגנון משחקו. בליגה הישראלית קלע 9.5 נקודות למשחק, בעוד ביורוליג העמיד ממוצעים של 14 נקודות לערב. לאחרונה הוזכר כמועמד להצטרף לאולימפיאקוס ולחימקי מוסקבה.

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מארק ליונס שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נפרדנו כך. רוצ'סטי/ברני ארדוב

היורוליג תצא לדרך בחודש הבא, ובימים האחרונים קבעו בסוכנויות ההימורים את יחסי הקבוצות ללכת עד הסוף. הפייבוריטית המובהקת היא האלופה המכהנת צסק"א מוסקבה, שלא ביצעה שינויים רבים בסגל המצוין שלה, עם יחס של 2/1. אחריה סגניתה פנרבחצ'ה, עם 3/1.

לאחר שאיבדה את סרחיו רודריגס ל-NBA וחיזקה את הקו הקדמי, ריאל מדריד שלישית בסוכנויות ההימורים, עם 9/2. הבאות ברשימה הן אולימפיאקוס (7/1), ברצלונה (9/1), פנאתינייקוס (15/1) ודרושפאקה של דיוויד בלאט (20/1).

ורק אז, על אף הקיץ המרשים, מצטרפת מכבי תל אביב. על כל שקל שתשימו כיום בסוכנות ההימורים "וויליאם היל", תקבלו בחזרה 25 אם הצהובים יצליחו להניף את הגביע. אחרי החבורה של ארז אדלשטיין מגיחות אנאדולו אפס וגלאטסראיי (50/1), כשמי שזוכה ליחס הנמוך ביותר לזכיה היא ז'לגיריס, עם 500/1.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני צסק"א חוגגים. GettyImages
עדיין פייבוריטית. צסק"א חוגגת אשתקד/GettyImages

* דמטריס ניקולס שעזב את צסק"א מצא בית חדש בפנאתינייקוס, וחתם לעונה בקבוצת הפאר מאתונה.

* ברצלונה ניצחה את בטיס (סביליה, עד העונה שעברה) של ז'אן טבאק 80:88 במשחק הכנה. פאו ריבאס סיים כקלע המוביל עם 18 נקודות, טייריס רייס הוסיף 16 ו-5 אסיסטים.

צפו במשחק המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully