וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו זכה לציון הכי גבוה ב-FIFA 17, ברשת טענו: "קונספירציה"

כוכב ריאל עקף לראשונה מזה שנים את יריבו ליאו מסי וקיבל מאנשי המשחק ציון 94, לעומת 93 של כוכב ברצלונה, שהיה "הפנים של FIFA" במשך 4 שנים ונפרד מהחברה בקיץ הנוכחי. הנקמה הגיעה?

one

ליל אמש (שישי) היה לילה של מהפך היסטורי בכדורגל. נכון, לא על המגרש, אלא רק במשחק הווידיאו המפורסם של FIFA ובכל זאת, לראשונה מזה שנים רבות, השחקן עם הדירוג הגבוה ביותר במשחק הוא לא ליאונל מסי, אלא הנמסיס שלו, כוכב אלופת אירופה ריאל מדריד ואלופת אירופה פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו.

בעוד הפרעוש "הסתפק" בציון כולל של 93, קיבל רונאלדו ציון של 94, שהעלה אותו לראש הפודיום. ניימאר אגב, נמצא במקום השלישי לצד לואיס סוארס, עם ציון של 92.

ליאונל מסי ברצלונה לוחץ ידיים עם כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד לפני המשחק. רויטרס
על חודה של נקודה. רונאלדו ומסי/רויטרס

כמובן שהבחירה ברונאלדו כשחקן הטוב בעולם, לפחות על פי אנשי FIFA 17, לא עברה בשקט ותיאוריות קונספירציה כאלה ואחרות החלו לצוץ ברחבי הרשת. הבולטת מכולן טוענת כי בשנת 2012, חתם מסי מול EA ספורטס, מפיצת המשחק, על חוזה לארבע שנים, במהלכן הוא היה "הפנים של החברה". אלא שכעת, בקיץ הנוכחי, החוזה בין הצדדים הסתיים ולא חודש ומי שמופיע על עטיפת המשחק הוא מרקו רויס, שזכה בכבוד בתום הצבעת אוהדים בינלאומית. הנקמה של אנשי FIFA במסי על הפרידה, הייתה ההורדה שלו למקום השני והעלאתו של רונאלדו ראשון. נכון או לא נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully