וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוריאן גרין: "מאמין שנעשה עונה מצוינת בבני הרצליה"

2.9.2016 / 19:54

הגארד האמריקאי (29, 1.85) נחת בישראל לקראת האימון הפתוח לקהל ביום ראשון הקרוב. גם הפורוורד חליל קאנסביץ' נחת: "מהרגע הראשון אני נהנה מאווירה חיובית"

חליל קאנצ'ביץ' וטוריאן גרין שחקני בני הרצליה. בני הרצליה,
מוכנים לעונה. גרין וקאנסביץ'/בני הרצליה

בני הרצליה תקיים ביום ראשון הקרוב אימון פתוח לקהל, כשהזר האחרון שחתם בקבוצה השבוע, אדום ג'קו, ינחת בשבת בישראל. ביומיים האחרונים נחתו בארץ הגארד האמריקאי טוריאן גרין והפורוורד חליל קאנסביץ', שיצטרפו לאימוני הקבוצה. "אני מתרגש להגיע לישראל ומאמין שנעשה עונה מצוינת בהרצליה. השאיפה היא להגיע רחוק כמה שיותר", אמר גרין ואילו קאנסביץ' הוסיף: "מאוד שמח להגיע לבני הרצליה, וכבר מהרגע הראשון נהנה מאווירה חיובית של כלל הסגל".

גרין (29, 1.85) הוא בנו של שחקן עבר ב-NBA סידני גרין והיה חלק משמעותי בזכיית פלורידה בשתי אליפויות מכללות ב-2006 ו-2007. הוא נבחר במקום ה-52 בדראפט 2007 על ידי פורטלנד ושיחק 8 משחקים בטרייל בלייזרס לפני שנשלח בטרייד לדנבר, שגם שם מיעט לשחק. בעונת 2008/9 יצא לסראגוסה, הרשים והמשיך במסע האירופי המעניין שלו שכלל גם את א.א.ק אתונה, שנתיים בגראן קנאריה, טופאש בורסה הטורקית, ברצלונה מהליגה השנייה באיטליה, לימוז' ווילרבאן, שם רשם עונה נהדרת.

את העונה האחרונה התחיל גרין באבלינו האיטלקית אולם אחרי שישה משחקים בהם העמיד ממוצעים של 10.7 נקודות ו-6.8 אסיסטים נפצע בעינו, נזקק למנוחה ארוכה וניתוח מה שהשבית אותו לשלושה חודשים וגרם לשחררו בסיום תקופת ההחלמה. את העונה סיים בא.א.ק אתונה כרכז מחליף כשהוא מעמיד ממוצע של 4.5 נקודות ב-16 דקות.

קאנסביץ' (25, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת סנט ג'וזף כשבעונתו האחרונה רשם 10.8 נקודות, 8.8 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק. את עונת 2013/14 סיים בליגה הראשונה באיטליה כשחקן בסגל של רומא. בעונה לאחר מכן חתם באולימפיה לובליאנה ורשם ביורוקאפ 10.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים. את העונה שעברה פתחה בסראגוסה, אך לאחר שלא הרשים במיוחד עבר בינואר לבודוצ'נוסט ורשם בליגה האדריאטית 5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-14.3 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully