וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת במוקדמות ליגת האלופות בכדוריד: מכבי תל אביב מול בראגה

הצהובים יפגשו באוסטריה את הקבוצה הפורטוגלית, מחזיקת גביע האתגר. אם ינצחו יתמודדו מול המנצחת בין ברגנץ, שמארחת את בית המוקדמות, ובוכהולט מבלגיה על כרטיס למפעל היוקרתי

דראגן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
שני משחקים מהמטרה. ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב תנסה להעפיל מחר (20:30, ספורט 5) לשלב האחרון של מוקדמות ליגת האלופות בכדוריד, כאשר תפגוש באוסטריה את מחזיקת גביע האתגר בראגה הפורטוגלית. הצהובים השלימו את הכנותיהם ואמש הפסידו בגביע האתגר 24:23 לא.ס. רמת השרון. מאמן נבחרת ישראל לשעבר, דראגן ג'וקיץ', יעמוד על הקווים לאחר שהחליף את נלה מאטיץ', ובויאן בוטוליה הסרבי שזכה עם הקבוצה באליפות לפני שנתיים צורף בשלב זה למשחקים בגביע אירופה.

המשחק ייערך במסגרת בית מספר 2 של המוקדמות, כאשר במקביל תפגשנה ברגנץ המארחת ובוכהולט מבלגיה, כאשר שתי המנצחות תאבקנה על הכרטיס למפעל היוקרתי. המקשר פדרו ספינולה, ששותף בניצחון נבחרת פורטוגל על ישראל לפני כשנה, משחק בבראגה, שתגיע להתמודדות עם סגל הכולל אך ורק שחקנים מקומיים, ללא אף שחקן זר.

seperator

תמונת חצי הגמר של גביע איגוד השופטים בכדוריד, שפותח את עונת 2016/7, הושלמה הערב, כאשר הפועל ראשון לציון גברה 32:35 על בני הרצליה וסידרה לעצמה דרבי בשלב הבא מול מכבי ראשון לציון, שכבר אתמול גברה על אס"א תל אביב. הדרבי הראשון של העונה בעיר היין ייערך בבית מכבי, ב-13 בספטמבר.

האדומים שיחקו ללא המקשר הקרואטי בוגדן בוגונוביץ' הפצוע ולמעשה, ללא זרים כלל. הם הובילו 14:18, אך המחצית הסתיימה ב-19:19. הרצליה עלתה ליתרון במחצית השנייה וכבר ברחה ל-26:30 מבטיח, אך הסיום היה של ראשון לציון, שרצה 2:9 ב-12 הדקות האחרונות וניצחה.

בחצי הגמר השני, הפועל רמת גן, שגברה על נס ציונה, תפגוש את א.ס. רמת השרון, שהפתיעה את האלופה מכבי תל אביב (רמת גן תארח, כנראה ב-14 בספטמבר). הגמר ייערך ב-16 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully