וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי: "לא רימיתי אף אחד, אמרתי מה שהרגשתי, שמח לחזור"

קפטן נבחרת ארגנטינה ניסה להסביר את הפרישה לאחר שניצח את אורוגוואי: "הייתי מאוכזב ממה שקרה". על הפציעה: "כואב לי, לא יודע אם אשחק נגד ונצואלה". טיטה: "יש בנבחרת סולידריות"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
"קיבלתי אהבה מאנשים". מסי עם אוהד שפרץ לדשא/AP

הנבחרות הדרום אמריקאיות השלימו הלילה (בין חמישי לשישי) את המחזור השביעי של מוקדמות מונדיאל 2018, כאשר הסיפור הגדול היה כמובן ליאונל מסי. קפטן נבחרת ארגנטינה חזר מפרישה קצרה של כחודשיים ולמרות שלא היה כשיר במאה אחוז כבש את שער הניצחון בדרך לעלייה למקום הראשון בבית.

"שמנו מאחורינו משחק מאוד מסובך", אמר בסיום, "לא שיחקנו כפי שרצינו בגלל ההרחקה של דיבאלה. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה וזה מה שחשוב. הקבוצה הזו תמיד מגיבה בזמנים הכי קשים. היה חשוב לנצח ולהתקדם במעלה הטבלה כי העפלה לגביע העולם הולכת ונהיית קשה. תחילת המוקדמות הייתה נוראית עם ההפסד לאקוואדור. הניצחון הזה משרת את המטרה שהיא להעפיל לטורניר".

על הפרישה והחזרה: "אני שמח לחזור. מהרגע הראשון אנשים הראו לי חיבה. לא רימיתי אף אחד, אמרתי מה שהרגשתי. הייתי מאוכזב ממה שקרה. חשבתי על זה שוב אחרי שהקשבתי לשחקנים ולמאמן ואחרי האהבה שקיבלתי מהאנשים"

על הפציעה: "מאוד כואב לי, אדבר עם הרופא. העונה רק מתחילה, לא יודע אם אוכל לשחק מול ונצואלה".

מאמן האלביסלסטה אדגרדו באוסה, שניהל את משחקו הראשון מאז מונה לתפקיד, התייחס למשחק: "עד ההרחקה שלטנו במשחק, עם שחקן פחות שמרנו על המשחק, אך לא יצאנו מספיק למתפרצות".

על מסי: "ידענו שהוא יסיים את המשחק עם כאבים, הוא היה נהדר למרות זאת. נדע אם ישחק מול ונצאולה ב-48 שעות הקרובות, בינתיים הוא זקוק למנוחה. לא נסכן אותו. אם הוא יהיה כשיר, אני לא חושה שאשנה את המערך. יש לי שניים או שלושה מחליפים לדיבאלה".

גם נבחרת ברזיל רשמה ניצחן חשוב, 0:3 על אקוואדור, שהיה ניצחונה הראשון בחוץ על המדינה ממרכז היבשת אחרי 33 שנים. מעבר לכך, הסלסאו הפכו לנבחרת הראשונה בדרום אמריקה שיש באמתחתה ניצחונות בית וחוץ על כל אחת מהיריבות בבית המוקדמות, במסגרת משחקי ההעפלה לגביע העולם.

גם מאמנה, טיטה, ערך בכורה. "קוקה, מרסלו אוליביירה ואוסוואלדו דה אוליביירה עבדו יחד עם גבריאל ז'סוס, אמרתי להם שאני מודה להם", סיפר, "הניצחון הוא לא מעט בזכותם. כל הקבוצה הייתה טובה מאוד, כמובן שגם ניימאר. הוא מנהיג בטכניקה, התחרותיות ובהנגות. הוא עשה מה שאני מצפה ממנו, שרף הרבה שטחים. יש בנבחרת תחושה של סולידריות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
"עשה מה שמצופה ממנו", ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully