וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנץ בקנבאואר חשוד בשוחד והלבנת כספים

מסתבך: שחקן העבר הגרמני, שעמד בראש הוועדה המארגנת של מונדיאל 2006, נחשד יחד עם עוד שלושה אנשים בכך שעשה שימוש לא חוקי במיליוני יורו במהלך ההצבעה על מארחת המונדיאל

פרנץ בקנבאואר שחקן עבר. Christof Koepsel, GettyImages
מסתבך. פרנץ בקנבאואר/GettyImages, Christof Koepsel

פרנץ בקנבאואר, אחד מבכירי הכדורגל הגרמני וכוכב הנבחרת לשעבר, נחקר על ידי רשויות החוק בשוויץ בחשד לשוחד, הלבנת כספים ואי סדרים בזמן שעמד בראש הוועדה המארגנת של המונדיאל שנערך בגרמניה ב-2006. בקנבאואר, שנחקר יחד עם עוד שלושה חברים לוועדה, הכחיש בעבר את ההאשמות נגדו, אך באוקטובר בשנה שעברה הוא אמר שהוא עשה טעות בתהליך ההצבעה לאירוח המונדיאל ב-2000, אבל הכחיש שקולות נקנו על ידי מי מאנשי הוועדה הגרמנית.

אחרי שחקרו גם את ראשי פיפ"א, רשויות החוק בשוויץ הצליחו למצוא ארבעה חשודים כשבקנבאואר הוא הבכיר שבהם. גרמניה הצליחה לגבור על דרום אפריקה עם קול אחד יותר באירוע שנערך ביולי 2000. השוויצרים חוקרים את השימוש בסכום של 6.7 מיליון יורו, סכום שנועד כדי לממן את אירוע הגאלה שבו נבחרה מארחת מונדיאל 2006. "האנשים האלו חשודים בכך שהם ידעו שהסכום הזה לא שימש כדי לממן את אירוע הגאלה, אלא במקום זאת הכסף הזה שימש כדי לכסות את החובות של ההתאחדות הגרמנית", כך מסרו השוויצרים בהודעה הרשמית שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully