וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 37 הודיע חואן פאבלו על פרישה מכדורגל: "לכל דבר יש סוף"

שוער מכבי תל אביב לשעבר תלה את הכפפות לאחר קריירה מקצוענית שנמשכה 16 שנה: "נהניתי מהרבה דברים שכילד אפילו לא הייתי יכול לדמיין. זה היה חלום. מודה לכל הקבוצות שלי"

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב עם ערן זהבי. ברני ארדוב
זמן להגיד שלום. חואן פאבלו מתחבק עם ערן זהבי/ברני ארדוב

בגיל 37, הודיע היום (חמישי) שוער מכבי תל אביב לשעבר חואן פאבלו על פרישה מכדורגל. "לשחק 16 שנים באופן מקצועי היה חלום", כתב השוער הספרדי בחשבון הפייסבוק שלו. "נהניתי מהרבה דברים שכילד אפילו לא הייתי יכול לדמיין, אבל לכל דבר יש סוף והגיע העת להתחיל פרק חדש, לצאת לדרך חדשה מלאה באתגרים חדשים וחלומות להגשים. תודה לכל האנשים שחלקו איתי רגעים ב-16 השנים הללו, כל המועדונים שנתנו לי הזדמנות להגן על השער, כל המאמנים והחברים שלי לקבוצה".

חואן פאבלו הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2013, היה שותף להעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית והפך אהוב מאוד על ידי האוהדים. בסיום אותה עונה זכה באליפות, ובעונה שלאחר מכן חגג טרבל היסטורי עם הצהובים. בתחילת עונת 2015/2016, מיד לאחר שסייע לצהובים להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, נחתך ממכבי תל אביב, שפינתה מקום לפרדראג ראיקוביץ', וחתם בנומנסיה מהליגה השלישית בספרד.

השוער החל את דרכו המקצוענית בקבוצת אלאבס ב'. לאחר מכן המשיך לקבוצה הבכירה של המועדון, ועבר גם בנומנסיה (שלוש קדנציות שונות), טנריפה וספורטינג חיחון, ממנה הגיע לישראל.

מכבי תל אביב נפרדת מהשוער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully