וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב אוחיון: "נזכר באימון הראשון במכבי תל אביב, למדתי הרבה"

1.9.2016 / 6:56

אחרי שהפך לשוער הישראלי הראשון שחותם בקבוצת פרמיירליג (למרות שהוא לא מיועד לשחק עם הקבוצה הראשונה), אוחיון מביט לאחור: "פאולו סוזה הקפיץ אותי לבוגרים, ג'ורדי קרויף נתן לי גב"

צילום: יותם רונן עריכה: בן אילן

יממה גדושה עברה על השוער הצעיר חביב אוחיון ובסיומה, הוא חתם בליל אמש (רביעי) על חוזהו בווטפורד, שם ישחק בעונה הקרובה כמושאל ממכבי תל אביב. אוחיון חגג רק לפני שבועיים את יום הולדתו ה-18 והוא רשם תקדים, בכך שהפך לשוער הישראלי הראשון שעובר לקבוצת פרמיירליג. יחד עם זאת, יש לציין כי הוא איננו מיועד לשחק בקבוצה הראשונה של הצרעות.

הבוקר ימריא אוחיון לסרביה, שם יחבור לנבחרת הנוער, אותה מאמן אלון חזן. מנהל הנבחרות הצעירות החדש, ניר לוין, היה זה שאישר לשוער להישאר שלשום בישראל ולא להמריא עם הנבחרת לטורניר הצפוי לה, זאת מתוך הנחה שההצעה לחתום בווטפורד תהפוך לממשית ואוחיון יצטרך לטוס ללונדון, מה שאכן קרה.

עוד בנושא:

חביב אוחיון הצטרף לווטפורד לעונת השאלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוער הישראלי הראשון שחותם בקבוצת פרמיירליג. אוחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוחיון עצמו לא נשמע נרגש בצורה יוצאת דופן לאחר החתימה. הוא הגיע למעמד כל כך מתקדם בגיל כל כך צעיר לא רק בזכות יכולתו ונתוניו הגופניים, אלא גם בעזרת אופי חזק ויכולת התמודדות עם אתגרים: "זה רגע בו אני נזכר ביום הראשון בו התאמנתי בבוגרים של מכבי תל אביב", הוא אמר אמש, "עוד לא הייתי בן 15 ופאולו סוזה החליט להקפיץ אותי מהנערים, להתאמן עם הבוגרים. עברתי שלוש שנים מדהימות במכבי תל אביב ולמדתי הרבה. לאורך כל הדרך, ג'ורדי קרויף עמד מאחורי ונתן לי גב ואני מודה לו מאוד על כך".

אוחיון יחזור ללונדון בעוד שבוע, אחרי הטורניר בסרביה. הוא הוסיף: "אחרי 35 הופעות בנבחרות הצעירות של ישראל, אני רוצה להגיד תודה ברגע הזה למאמנים שלי, עופר פביאן, אלי אוחנה ואלון חזן, שתמכו והאמינו בי. אני יודע שמצפה לי הרבה עבודה באנגליה ואני רק בתחילת הדרך, אבל אני מאמין בעצמי ומשוכנע שאוכיח את יכולתי גם כאן".

במקביל לחתימה בווטפורד לעונה אחת, חתם אתמול אוחיון, באמצעות סוכנו אבי נמני, על חוזה חדש במכבי תל אביב לחמש שנים ואם הוא יחזור לארץ לאחר ההשאלה, הוא מיועד להיות שוער העתיד של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully