וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקות במו"מ בין בני סכנין למכבי חיפה בנוגע לז'אורז'יניו

31.8.2016 / 19:25

מוחמד אבו יונס נפגש עם ראשי הירוקים בנוגע לקשר הברזילאי ובין הצדדים קיימים חילוקי דעות לגבי הסכום שישולם עבורו וזהות השחקנים שיעברו לסכנין במסגרת העסקה. שחר הירש ממתין

ז'אורז'יניו בני סכנין גל אלברמן. יוסי ציפקיס
איך זה ייגמר? ז'אורז'יניו/יוסי ציפקיס

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס נפגש הערב (רביעי) עם ראשי מכבי חיפה בנוגע להעברתו של ז'אורז'יניו. עם זאת, הצדדים לא הגיעו לסיכום וקבעו להמשיך בשיחות מחר. בהנהלת סכנין לא יצאו אופטימיים מהפגישה לגבי קיום העסקה, שכן לטענתם יש פערים גם לגבי הסכום שישולם עבור הקשר וגם לגבי זהות השחקנים שהם רוצים לקבל בהשאלה תמורתו. מחר ינסו לסגור את העסקה, אבל אם זה לא ייצא לפועל, במכבי חיפה יפנו לאופציות אחרות.

בני סכנין בדרך לחיזוק בחוד. חלוץ הפועל רעננה, שחר הירש, נמצא על סף סיכום בקבוצה ונותרו רק מספר פרטים קטנים לסגור על מנת להשלים את העסקה. הירש, השייך למכבי חיפה, הושאל לקבוצה של חיים סילבס בתחילת העונה אך מעוניין לעזוב. רעננה עצמה לא צפויה להערים קשיים על עזיבתו של החלוץ רק מספר שבועות לאחר שהגיע, מכיוון שמדובר בשחקן מושאל. יש לציין כי העסקה לא קשורה לז'ארז'יניו, והמחלקת היחידה היא לגבי סעיף אופציית רכישה של סכנין בסוף העונה, כשבמועדון מקווים שסעיף זה ייפתר והשחקן יצטרף לקבוצה.

בין נציגי הירש לסכנין מתנהלים מגעים מתקדמים ונראה כי הפרטים האחרונים ייסגרו לכל המאוחר עד סוף השבוע. כעת הירש יצטרך להמתין לעסקת ז'אורז'יניו, מכיוון שבחיפה רוצים לכלול את השאלתו של החלוץ בעסקה במסגרתה יעבור הקשר הברזילאי של סכנין לכרמל.

בסכנין מעוניינים בעטאא ג'אבר או נטע לביא ובשחקן נוסף(אעיד חבשי או יניב בריק) בתוספת לסכום כספי של כמה מאות אלפי יורו. ז'אורז'יניו עצמו ממתין לעדכון מראשי הקבוצה ואם יבין שהדברים סוכמו בין המועדונים הוא ייכנס למשא ומתן מהיר מול הירוקים. עוד בקשר לסכנין, בקבוצה מעוניינים גם ברועי שוקרני, שצפוי לעזוב את עירוני קרית שמונה.

עוד בנושא

שחר הירש בדרך החוצה מהפועל רעננה: "נראה שלא אוכל להתקדם כאן"
ראשי מכבי חיפה ייפגשו עם אבו יונס בנוגע להעברת ז'אורז'יניו

עדכון ראשון: 12:05

שחר הירש שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
תחנה חדשה? הירש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully