וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי חיפה ייפגשו עם אבו יונס בנוגע להעברת ז'אורז'יניו

30.8.2016 / 17:00

הקשר הברזילאי בדרך לירוקים? יו"ר בני סכנין יגיע לפגישה עם מנכ"ל מכבי חיפה, הקבוצה תדרוש כמה מאות אלפי יורו ובנוסף, את העברתם בהשאלה של הירש, ג'אבר או לביא ושחקן נוסף אחר

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

ראשי מכבי חיפה ביקשו להיפגש עם יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, כאשר בסכנין הבינו מהירוקים כי הפגישה, שצפויה להיערך בשעות הקרובות של הערב (שלישי), נועדה לדון בהעברתו של הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שניצח את חיפה בשבת האחרונה.

בסכנין לא פוסלים את האפשרות לבצע עסקה מול חיפה, שכן ז'אורז'יניו, שמצטיין בליגת העל מאז הגעתו לקבוצה, נמצא בעונה האחרונה בחוזה שלו. בתמורה להעברת השחקן, מתכוונים בסכנין לדרוש בתמורה סכום של כמה מאות אלפי יורו, כמו גם את השאלתם של שחר הירש, עטאא ג'אבר או נטע לביא ושחקן אחד נוסף אליהם.

שחקני בני סכנין חוגגים. ניב אהרונסון
רק בשבת האחרונה ז'אורז'יניו ניצח את חיפה/ניב אהרונסון

"היחסים בין סכנין לחיפה טובים, כך שאם מכבי חיפה אכן תרצה את ז'אורז'יניו, ייתכן כי העסקה תצא אל הפועל", אמר גורם בהנהלת סכנין הערב, "אבו יונס ייפגש עם מנכ"ל מכבי חיפה ועם אנשים נוספים בהנהלה ואז ייקבע האם תיתכן העסקה".

בכל מקרה, גם אם ההעברה לא תתממש, בסכנין יבקשו לשאול ממכבי חיפה את הירש, בו מעוניין מאוד המאמן יוסי אבוקסיס. החלוץ החל את העונה בהפועל רעננה, אולם כבר עכשיו הוא נמצא בדרכו החוצה מהמועדון.

עוד בנושא:

מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל הודיעו: הכדורגל ישראלי מושבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully