וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השערורייה התורנית של ברנרד טומיץ': "הגיע הזמן להעיף אותו מהסבב"

עולם הטניס סוער אחרי עוד הסתבכות של האוסטרלי הבעייתי, שקילל אוהד לעיני המצלמות ("תמצוץ לי את הביצים") ועלול להיענש בחומרה. מאמנו חושף מה גרם לו לצאת מהכלים: "היו קללות איומות"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: טומיץ' מתנצל על התקרית. לפחות בערך

מעטים, אם בכלל, הופתעו מהשערורייה התורנית של ברנרד טומיץ'. הטניסאי האוסטרלי (19) הודח הלילה (בין שלישי לרביעי) מאליפות ארה"ב הפתוחה עם הפסד 6:4, 6:3, 4:6, 7:6 לדאמיר דז'ומהור הבוסני, אבל הפך לשיחת היום בפלשינג מדו בעקבות עוד תקרית סנסציונית. במהלך המשחק הוא פנה לאוהד שישב בסמוך והחל לקלל אותו לעיני המצלמות ולאוזני כל מי שישב בקרבת מקום ("תמצוץ לי את הביצים. אשלם לך כדי לעשות לך טוב, אשים את הביצים שלי בפה שלך").

הרשת מיד געשה והוצפה בתגובות קשות נגד האוסטרלי (פרשן BBC אף טען ש"שיש לזרוק אותו מהסבב לתקופה ממושכת") ובסיום הוא סיפק התנצלות רפה. "הבחור הזה ללא ספק התגרה בי כל המשחק, הדברים שלי לא באו משום מקום. אבל אני מתנצל, בעיקר בפני האנשים שהיו סביבי ושמעו את זה. בכל מקרה הוא עזב את האצטדיון אחרי המערכה הראשונה, ואני חושב שכולם שמחו כי הוא היה איש מעצבן".

אליפות ארה"ב: מארי וסרינה דילגו לסיבוב השני, שיא היסטורי לקרלוביץ'

הטניסאי האוסטרלי ברנרד טומיץ'. GettyImages
חוטף. טומיץ'/GettyImages

טומיץ' סיפר ש"אין לי שום היכרות מוקדמת עם האיש הזה. ניסיתי להתרכז במה שקורה במגרש, אבל זה היה קשה מדי. בכל מקרה זה כבר עבר ולא אכפת לי מי האיש הזה. אני בסך הכל חושב שבענף כמו שלנו צריך להיות כבוד הדדי, הן בין השחקנים והן בין השחקנים לאוהדים. הטניס צריך לחזור להיות כמו הגולף - אף אחד לא מדבר, אף אחד לא צועק מהיציע. אנחנו לא מתאגרפים או לוחמי MMA, אין סיבה שאוהדים כאלה יסתובבו במגרשים".

מאמנו של טומיץ', דייויד דרידסדייל, טען: "הבחור הזה נצמד לברני וקילל אותו בלי הפסקה. הוא אמר לו 'נקבה, לך לבכות לחברה הזונה שלך. אף ספורטאי לא יכול לסבול קללות כאלה", אבל תקדימי העבר מרמזים שהוא עלול לספוג עונש לא קל. בן ארצו של טומיץ', ניק קיריוס, נקנס וספג השעייה של שישה חודשים אחרי שתקף מילולית את סטן ואוורינקה בטורניר המאסטרס בטורונטו בשנה שעברה.

כך או כך, כש-ATP תדון בעונש אפשרי שיושת על טומיץ', היא בוודאי תיקח בחשבון את גליון ההרשעות הארוך שלו. לאורך השנים נודע טומיץ' כילד הרע של הטניס העולמי, והוא הסתבך פעמים רבות עם החוק. בין היתר הוא היה נעצר שלוש פעמים באותו יום בשל עבירות תנועה שביצע ותקף שוטר. בעבר הוא גם עורר סערה כשביקר בחריפות את חבריו בנבחרת אוסטרליה, וב-2012 היה אחראי לאירוע ביזארי במיוחד, כשביקש מהשופט להרחיק מהיציע את אביו משום ש"הוא מציק לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully