וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה: "נאריך את החוזים של מסי, סוארס וראקיטיץ'"

ג'וזפ ברתומאו שחרר הצהרה לגבי השלושה. חוזהו של הארגנטינאי מסתיים בקיץ 2018, לסוארס וראקיטיץ' יש חוזים עד קיץ 2019. על החיזוק בקיץ אמר: "יש לנו את היכולת הכלכלית לרכוש שחקנים"

one

ברצלונה הייתה פעילה מאוד בשוק ההעברות הנוכחי עם שש החתמות של שחקנים חדשים, אך במקביל לחיזוק שביצעה, הקבוצה חושבת גם על העתיד ועל פי דיווחים בספרד, האלופה תציע בקרוב חוזים חדשים ללואיס סוארס, ליאונל מסי ואיבן ראקיטיץ', שלושת שחקני המפתח של לואיס אנריקה.

לסוארס וראקיטיץ' יש חוזר במועדון עד קיץ 2019, כאשר חוזהו של הכוכב הארגנטינאי מסתיים בקיץ 2018. "נדבר עם מסי, כמו גם עם סוארס וראקיטיץ'", כך אמר בנושא נשיא המועדון ג'וספ מריה ברתומאו שהוסיף: "נעשה את זה בחודשים הקרובים בגלל שאנחנו רוצים שהם יאריכו את החוזים שלהם".

על ליאו מסי, אמר ברתומאו: "הוא השחקן הכי טוב בעולם. ליאו הוא מאוד חזק, הוא ווינר והוא רק הולך ומשתפר". הנשיא התייחס גם לחיזוק של ברצלונה, שהוציאה הקיץ מעל 120 מיליון יורו על רכש: "הבאנו הרבה שחקנים צעירים, אבל שהשיגו כבר דברים בכדורגל. הוצאנו הרבה כסף, אבל אנחנו יכולים להרשות לעצמנו את זה משום שהמאזן הפיננסי שלנו תקין. ברצלונה הוא מועדון בריא שסיים את העונה ברווחים".

ליאונל מסי עם לואיס סוארס ברצלונה. GettyImages
לא הולכים לשום מקום. מסי וסוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully