וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ק ווילשר יבחר אם לשחק בקריסטל פאלאס או בבורנמות'

22 קבוצות רדפו אחר קשר ארסנל במטרה להשאילו לעונה הקרובה, אך שתי האנגליות סומנו כמועמדות הסופיות. על פי הדיווחים הוא נוטה לעבר הקבוצה הלונדונית, לאחר שנפגש עם אלן פארדיו

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל. רויטרס
מעדיך להישאר בלונדון. ווילשר/רויטרס

ג'ק ווילשר הוא אחד השחקנים המבוקשים שנותרו בחלון ההעברות. על פי דיווחים באנגליה, 22 (!) קבוצות הוזכרו כמעוניינות לקלוט אותו, לאחר שארסנל החליטה לאפשר לו לצאת להשאלה בעונה הקרובה, ושתי המועמדות הסופיות לקלוט אותו הן קריסטל פאלאס ובורנמות'.

אמש (שלישי) עוד דווח כי קשר התותחנים מתלבט בין השתיים הללו לווטפורד, ספורטינג ליסבון ובנפיקה, זאת לאחר שהאופציות האיטלקיות - יובנטוס ורומא - ירדו מהפרק, אך נראה כי הוא מעדיף להישאר באנגליה וצמצם את האפשרויות לשתיים בלבד. מבין שתיהן נראה כרגע כי הקבוצה הלונדונית תזכה בשירותיו, זאת לאחר שנפגש עם המאמן אלן פארדיו ובשל העדפתו להישאר בעיר הבירה, שם מתגוררת משפחתו.

פאלאס, או קבוצה אחרת אם יהיו שינויים של הרגע האחרון, תשלם לארסנל דמי השאלה ותשתתף בחלק עיקרי של שכרו, העומד על 94 אלף יורו לשבוע, כאשר ווילשר פתוח להשאלה עד ינואר, או עד לסיום העונה.

ווילשר (24) גדל במחלקת הנוער של ארסנל ומעבר לחצי עונת השאלה בבולטון בילה שם את כל הקריירה שלו. לצערו הקריירה הזו רוויית פציעות ובעונה שעברה שותף בשלושה משחקי ליגה בלבד, לקראת סיום העונה. יש לציין כי מאמן נבחרת אנגליה, סם אלרדייס, הותיר אותו מחוץ לסגל לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל ואמר שהוא יצטרך לשחק על בסיס קבוע על מנת לחזור לסגל.

עוד בנושא

עדכונים חיים מיום הנעילה של חלון ההעברות באירופה: כל ההחתמות
דיווח: צ'לסי הגישה הצעה בסך 37.5 מיליון יורו עבור דויד לואיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully