וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייריה הנרי: "לא יכול לחכות לאימון הראשון"

30.8.2016 / 20:18

הגארד הזר (23, 1.93) של הפועל אילת נחת בישראל ("שמעתי הרבה על המועדון, העיר והמאמן") ביחד עם רג'י באקנר שהגיע ממכבי חיפה ולנדון מילבורן. השלושה יצטרפו לאימונים בימים הקרובים

פייריה הנרי שחקן הפועל אילת, רג'י באקנר שחקן הפועל אילת לצד לנדון מילבורן שחקן הפועל אילת. הפועל אילת, אתר רשמי
הנרי, באקנר ומילבורן/אתר רשמי, הפועל אילת

שלושה מחמשת שחקניה הזרים של הפועל אילת, פייריה הנרי, רג'י באקנר ולנדון מילבורן, נחתו הערב (שלישי) בישראל, ויעשו בהמשך את הדרך לעיר הדרומית. באילת החלו באימונים רק עם הסגל הישראלי, וכעת עם נחיתת השחקנים הזרים צפויה הקבוצה להעלות הילוך בהכנות לקראת העונה הקרובה. "שמעתי הרבה על המועדון, על העיר ועל המאמן עודד קטש", אמר הנרי עם נחיתתו, "אני לא יכול לחכות לאימון הראשון".

הנרי (23, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת שארלוט משנת 2015 ששיחק בעונה שעברה באולם הגרמנית שהגיעה לגמר הפלייאוף כשהוא רושם 6.3 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק. באקנר (25, 2.06) הגיע ממכבי חיפה שם רשם עונה סבירה עם 8.4 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ואילו מילבורן (29, 2.01) הוא הוותיק שבחבורה, עם עבר בליגה הראשונה באיטליה ויוון ובליגה השנייה בצרפת. את העונה שעברה פתח בסן סבסטיאן מהליגה הראשונה בספרד, אך שוחרר אחרי שבעה משחקים בלבד כשהוא קולע 7 נקודות למשחק.

מלבד הנרי, באקנר ומילבורן מחזיק עודד קטש בשני זרים נוספים בסגל - לקווינטון רוס שממשיך מהעונה שעברה, וסרדומיניק פוינטר שסיכם את תנאיו לשנתיים בכפוף לחודש מבחנים. הסגל הישראלי של אילת כולל העונה את הקפטן אפיק ניסים, שהאריך את חוזהו בשנתיים, חנן קולמן, רוברט רות'בארט, אלון ספיר ודניאל דנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully