וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: רוברט מיורן לא יגיע, בקבוצה ימשיכו בחיפוש אחרי חלוץ זר

30.8.2016 / 16:31

ההולנדי בן ה-27 של אלקמאר, שתנאיו לשלוש שנים כבר סוכמו, חשש להגיע לעיר הצפונית. במועדון ירכזו את המאמצים כדי לחזק את החלק הקדמי, עמאשה הציע את עצמו ואופצית החזרתו תישקל אם לא יימצא חלוץ זר

סוכנות ג'יני

רוברט מיורן הודיע היום (שלישי) לעירוני קרית שמונה כי הוא לא יצטרף לקבוצה, שעל המגעים איתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. כזכור, עסקת העברתו של החלוץ ההולנדי מאלקמאר סוכמה אתמול כאשר מולו סוכם על חוזה לשלוש השנים הקרובות.

במועדון קיוו כי יהיה ניתן לשנות את דעתו של מיורן, שחשש להגיע לעיר הצפונית. בשעות הבוקר במועדון ניסו לשנות את החלטתו של החלוץ ואת נציגיו, אלא שמיורן נצמד להחלטתו והודיע כי הוא נרתע להגיע לעיר הצפונית בישראל. בקרית שמונה הבינו כי לא ניתן לשכנעו וקיבלו באכזבה את העובדה כי הוא לא יגיע.

עוד בנושא:
רוברט מיורן מפחד להגיע, עירוני קרית שמונה תנסה לשכנעו

חלוץ אלקמאר רוברט מיורן. GettyImages
חושש להגיע. מיורן/GettyImages

בקבוצה ינסו לנצל את הזמן הקצר שנותר לסיום חלון ההעברות כדי לצרף חלוץ זר ובמקביל בודקים אופציות של חיזוק ישראלי בחלק הקדמי. אקס הצפוניים, ויאם עמאשה, הציע את עצמו אולם ההעדפה היא לחיזוק זר, אם המהלך לא ייצא לפועל, בקבוצה ישקלו שנית את אופציית החזרתו של עמאשה לקדנציה שלישית בצפון. בתוך כך, בצוות המקצועי ינצלו את פגרת הנבחרות כדי להמשיך את ההכנות לליגה כאשר קיימת שביעות רצון מקצב צבירת הנקודות, אך נותרו מאוכזבים מהיכולת מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully