וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה סיכמה עם אלקמאר את רכישתו של רוברט מיורן

29.8.2016 / 11:30

בקבוצה ממתינים לתשובה חיובית מהחלוץ ומעריכים כי העסקה סגורה ב-90 אחוזים: "אם אנחנו רוכשים אותו, אז כנראה שמאמינים בו". בקריה יצאו מהדרמה מול בית"ר ברגשות מעורבים, מימוני יחליף את הייטור

חלוץ אלקמאר רוברט מיורן. GettyImages
מחכים לו. מיורן/GettyImages

עירוני קרית שמונה סיכמה היום (שני) את עסקת רכישתו של רוברט מיורן ההולנדי, חלוץ אלקמאר, בו מעוניינים מאוד בקבוצה מהצפון. במועדון ממתינים לתשובה סופית מהחלוץ ואמרו לגבי העסקה: "אם אנחנו מחתימים אותו, אז כנראה שאנחנו מאמינים בו".

מוקדם יותר, הבעלים איזי שרצקי אישר את הדברים, אך הוסיף: "כלום עדיין לא סגור. נדע היום אם הוא יגיע". החלוץ צפוי להודיע היום, או לכל המאוחר בימים הקרובים, האם הוא מסכים סופית להצעה שהוגשה לו על ידי הקבוצה, בעוד כל התנאים מול קבוצתו כבר כמעט סגורים. אם מיורן אכן יגיע, הוא יהיה הזר השישי של הקבוצה ובנוסף, ימנע סופית את אפשרות הגעתו של חלוץ מכבי תל אביב עדן בן בסט למועדון.

בקבוצה יצאו מהמשחק אמש מול בית"ר ירושלים (2:2) בתחושות מעורבות, כאשר מצד אחד היו מרוצים מהנקודה שהושגה למרות המהפך שרשמו המארחים בתוך תוספת הזמן, אולם במקביל גם נותרו מאוכזבים מאוד מהיכול ובייחוד מהביטחון של השחקנים ומהעובדה שלמרות כי הקבוצה הייתה ביתרון עד הדקה ה-90, אך איבדה אותו.

איתמר ניצן היה שותף לאשמה בשער הראשון, אולם שחקנים בקריה שיבחו את השוער והכתירו אותו כאיש המשחק שלהם. "הוא נתן תצוגה נהדרת. יש לנו ביטחון עם איתמר בשער", אמר אחד השחקנים. הבעלים שרצקי שוחח עם המאמן איוניר בסיום, כאשר האחרון אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "אני גאה בכם על הלחימה וההשקעה". הייטור, שספג כרטיס אדום, ייעדר מהמחזור הבא (מול הפועל רעננה) ודין מימוני צפוי לתפוס את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully