וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזיצקי חתם בספרטה פראג: "אני לא מגיע כדי לשחק, באתי לכאן כדי לנצח"

צ'כיה חוגגת את חזרתו של הסמל, שחתם לשנתיים, ויפגוש את הפועל באר שבע במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. רוזיצקי: "אני בריא וכל מה שאני צריך זה זמן לחזור לעצמי דרך אימונים"

15 שנים מאז שעזב לטובת קריירה אירופית מרשימה, תומאש רוזיסקי חזר היום (שלישי) באופן רשמי לספרטה פראג. הקשר בן ה-35, שחוזהו בארסנל פג הקיץ, חתם לשנתיים בענקית הצ'כית וכבר הספיק לערוך את אימון הבכורה עם חבריו החדשים.

ספרטה, שתפגוש את הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית, חגגה את חזרתו של הסמל, שערך 101 הופעות במדי הנבחרת בהן כבש 22 שערים. מאז שעזב את צ'כיה הספיק לשחק חמש שנים בבורוסיה דורטמונד, משם המשיך לעשור במדי הקבוצה של ארסן ונגר.

התקשורת בצ'כיה הייתה נרגשת לקראת חזרתו של רוזיצקי, שסיפר: "אני מאושר לשוב לכאן. אני מרגיש בריא ומוכן לאתגרים שניצבים מולנו. אני לא מגיע לכאן כדי לשחק אלא באתי לכאן כדי לנצח. כל מה שאני זקוק לכאן זה לאימונים וזמן כדי לחזור לעצמי, השאר יבוא מעצמו". בתקשורת הצ'כית טענו כי החזרה של הקשר לספרטה רומזת לכך שהוא עדיין לא סיים את דרכו בנבחרת. רוזיצקי עדיין לא הודיע על פרישה גם אחרי היורו המאכזב בצרפת.

חזרתו של רוזיצקי היא רק חלק ממסע ההרכש של היריבות של האלופה הישראלית בשלב הבתים. אינטר החתימה את ז'ואאו מריו ותשלים בקרוב את עסקת צירופם של גבריאל ברבוסה ומרטין קאסרס. סאות'המפטון הודיעה אתמול על רכישתו של סופיאן בופל מליל תמורת 22 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully