וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: עמית ביר-כץ סיכם לעונה

30.8.2016 / 14:12

הסנטר (27, 2.08) יחזור לגן נר אחרי שלוש שנים, לאחר שעסקת צירופו של דניאל איידן מהפועל תל אביב לא יצאה אל הפועל. שיחק אשתקד בעירוני נהריה והפועל חולון

עמית ביר כץ עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לאדום. ביר כץ/אדריאן הרבשטיין

הסנטר עמית ביר-כץ סיכם את תנאיו בהפועל גלבוע/גליל והוא יצטרף לאימונים כבר היום (שלישי). במועדון ניהלו בשבועות האחרונים מגעים מתקדמים עם הסנטר דניאל איידן, שחתם על חוזה לשנתיים, עם אופציה לשנה שלישית, בהפועל תל אביב אך קיבל הודעה מקבוצתו כי הם מעוניינים לשחררו. בגלבוע האמינו לאורך כל התקופה כי יצליחו לצרף את איידן, אך לאחר שבימים האחרונים העסקה לא יצאה לפועל, פנו לביר-כץ וסיכמו עמו.

ביר-כץ (27, 2.08) למעשה חוזר לגן נר שם שיחק במשך שנתיים החל מעונת 2011/12 ועד לסיום עונת 2012/13. אחרי התקופה בגלבוע בה לא הרבה לשחק עבר למכבי אשדוד ורשם את שנתו הטובה ביותר בליגת העל עם 4 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק. בתחילת העונה שלאחר מכן סגר בז'ילונה גורה הפולנית, אך שוחרר לאחר זמן קצר והגיע להפועל אילת. את העונה שעברה פתח בעירוני נהריה, אך מעמדו נפגע לאחר הצטרפותו של אורי קוקיה, וכשביר-כץ נפצע בידו הוא איבד את מקומו ברוטציה ושוחרר להפועל חולון שם סיים את העונה.

הגעתו של ביר-כץ נועלת את הסגל של גלבוע/גליל שכולל גם את הישראלים חואקין שוכמן, אופיר הובר, יחזקאל סקוורר, טל קרפלס וזיו בן צבי ואת הזרים מייקל קוואלס, ג'ייסון סיגרס, אריק גריפין ומרפי הולוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully