וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: "ברגע שנתחבר נהיה טובים יותר מבעונה שעברה"

30.8.2016 / 7:46

למרות שאספו נקודה אחת בלבד בשני המחזורים הראשונים, בשרון רואים סימנים מעודדים: "יש שחקנים איכותיים, הראינו ניצוצות ראשוניים". גם הבעלים סתיו שחם מעודד: "מכוונים לפלייאוף העליון"

אכזבה גדולה שררה אמש (שני) בחדר ההלבשה של הפועל כפר סבא בתום ה-1:1 הביתי מול הפועל אשקלון. אחרי ההפסד למכבי תל אביב במחזור הפתיחה, בנו בכפר סבא על שלוש נקודות ביתיות מול העולה החדשה שהובילה במשחק. למרות שהשחקנים הלכו הביתה בפנים נפולות, ניסה הבעלים סתיו שחם לעודד ואחר חצות העלה פוסט קצר לפייסבוק בו תיאר עד כמה הוא משוכנע כי כפר סבא תהיה קבוצה טובה בעונה הקרובה.

"הראינו ניצוצות ראשונים ואני בטוח שהפועל כפר סבא תהיה קבוצה חזקה", אמר אמש שחם. "אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון והיום מבחינתי יצאנו לדרך. יש כאן קבוצה חדשה לגמרי עם 14 שחקנים שהצטרפו. אנחנו מחכים גם לרז כהן שעבר ניתוח בקיץ ואחרי הפגרה הוא יחזור ואני משוכנע ובטוח שתהיה לנו קבוצה חזקה בעונה הקרובה".

למרות האופטימיות של שחם, שני המשחקים הראשונים לימדו כי יש עדיין חוסר תיאום בחלק האחורי ובעיקר במרכז ההגנה. גם בחלק הקדמי חסר מחץ ותכליתיות מאחר שהקבוצה מגיעה למספיק מצבים ולא כבשה יותר משער אחד למשחק בשני המחזורים הראשונים. "ברגע שהקבוצה תתחבר נהיה יותר טובים מאשר בעונה שעברה", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "יש כאן שחקנים איכותיים וכאשר יהיה תיאום טוב יותר בין כולם, הם יבואו לידי ביטוי".

עוד בנושא:
הפועל כפר סבא והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1
נעים: "הגיע לנו לנצח". מימר: "לא סתם נלחמנו על אלבז"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים עם אלי אלבז. מגד גוזני
אופטימיים למרות הכל. שחקני כפר סבא חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully