וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "לרגע לא חשבתי לשחק בקבוצה אחרת בישראל"

הרכש החדש של גרנאדה דיבר על האקסית: "אפשר לדבר על בית"ר ירושלים בלשון עבר. תמיד חלמתי לשחק בליגה הספרדית". קליימן: "תמיד יש סיכוי לעבור". ששון: "נהנה מהחופש"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

רגע לאחר החתימה בגרנאדה, השחקן הכי מדובר בכדורגל הישראלי כיום, עומר אצילי, הגיע לטקס הרמת כוסית לספורטאים של אלטשולר שחם. בין הספורטאים שהגיעו היו גם המדליסטים האולימפיים, ירדן ג'רבי ואורי ששון, שחקני הכדורגל, בוריס קליימן ואבירם ברוכיאן שחקן הכדוריד עידן מימון ועוד.

"מדהים לייצג את נבחרת ישראל", אמר עומר אצילי. "לא הופתעתי כשזימנו אותי. חיכיתי לזה הרבה זמן. אפשר לנצח את איטליה. בית"ר ירושלים? בעיקרון אפשר לדבר עליה בלשון עבר. התבאסתי שהיא פסגה שער בדקה ה-94 ואני מקווה שהיא תנצח במשחק הבא".

"איטליה נבחרת ענקית", ציין בוריס קליימן. "התרגשות גדולה לשחק נגדה. הלוואי שאני אשחק. תמיד יש סיכוי לעבור. אנחנו מגיעים כדי לנצח.אולי זה טוב שמספידים אותנו, לא נבוא עם ציפיות עומר אצילי? מאחל לו בהצלחה. הוא שחקן ענק".

"אני מסוג האנשים שהרגליים שלהם על הקרקע", אמר אורי ששון. "אני נהנה מהרגע, אבל הדרך לא הסתיימה. יש עוד חלומות שאפשר להשיג. פעם ראשונה בחיים שאני יכול לעשות מה שאני רוצה. אני בחופש, וזה כיף".

"חגגתי בסופ"ש האחרון בפעם הראשונה", אמרה ירדן ג'רבי. "התעסקתי בלהיות ירדן בג'ודו, ועכשיו אני מתעסקת בעסקים, דברים שאני לא מכירה כל כך".

עומר אצילי. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של אצילי/צילום מסך, פייסבוק
- עומר אצילי, אורי ששון, ירדן ג'רבי, עידן מימון, חנה קנייזבה מיננקו, אבירם ברוכיאן, בוריס קליימן, גל נבו. יוסי ציפקיס
הספורטאים בהרמת הכוסית/יוסי ציפקיס
ירדן ג'רבי, אורי ששון. יוסי ציפקיס
גם הם היו שם. ג'רבי וששון/יוסי ציפקיס
אבירם ברוכיאן, גל נבו, בוריס קליימן. יוסי ציפקיס
ברוכיאן, קליימן ונבו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully