וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אדום ג'קו חתם לעונה אחת. צפו בביצועיו

29.8.2016 / 9:51

הפורוורד האמריקאי (2.03, 22) שפרץ בעונה שעברה לתודעה בלויולה מרימונט עם 16.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק ישלים את הסגל של מיקי גורקה ויהיה הזר החמישי במועדון

AP

בווידאו: ביצועיו של אדום ג'קו

בני הרצליה הודיעה היום (שני) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי אדום ג'קו לעונה אחת. החתמתו של ג'קו חותמת את הסגל של מיקי גורקה לקראת העונה הבאה, בה תשתתף הרצליה אחרי שנים רבות במפעלים האירופאיים. בהרצליה עקבו אחרי השחקן בתקופה האחרונה וצירפו אותו כשהם מאמינים שהוא יכול לרשום עונת בכורה מרשימה מחוץ לארצות הברית.

ג'קו (2.03, 22), יחגוג את יום הולדתו ה-22 מחר, ה-30 לאוגוסט. את קריירת המכללות שלו החל באוניברסיטת שפאי הקטנה מליגת ה-CCCAA, ואחרי שהצטיין שם הצטרף בעונה שעברה ללוילה מרימונט מה-NCAA. כבר בעונת הבכורה שלו ברמה הגבוהה הוכיח כי מדובר בשחקן בעל יכולות כשרשם 16.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ג'קו הוא הזר החמישי של הרצליה, שתמשיך גם העונה במתכונת הזאת. לצידו ישחקו העונה סטיבן דניס, שממשיך לעונה שנייה, ג'ף אדריאן, חליל קנצ'ביץ' וטוריאן גרין. הסגל הישראלי של הרצליה ממשיך ברובו ויכלול את אבירם זליקוביץ', שפותח עונה רביעית במועדון, לצד מורן רוט, תום מעיין, דני רובין וכארם משעור, כולם בעונתם השנייה בהרצליה. הקבוצה צירפה הקיץ את יריב עמירם, ששיחק בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית ודי ג'יי שארפ שמגיע מעירוני רמת גן.

אדום ג'קו במדי מכללת לויולה מרימונט. AP
הזר החמישי. ג'קו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully