וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלווארדה: "נגד ברצלונה אתה בוחר את הדרך בה אתה רוצה להפסיד"

מאמן אתלטיק בילבאו היה מתוסכל אחרי ההפסד 1:0. טר סטגן שבר שיא וקיבל מחמאות מאלבה: "משחק הרגל שלו - הטוב בעולם". מאמן גרנאדה מיואש: "השפלה עצומה. אולי אני לא צריך להמשיך כאן"

one

ברצלונה לא הפסיקה להחמיץ אמש (ראשון), לפני שבסופו של דבר ניצחה 0:1 את אתלטיק בילבאו. איבן ראקיטיץ' הכריע את ההתמודדות עם נגיחה מושלמת בדקה ה-21, ודאג שקבוצתו תשמור על מאזנה המושלם.

"אני שמח מאוד מהתוצאה שהשגנו נגד קבוצה חזקה", אמר המאמן לואיס אנריקה, שחגג את ניצחונו ה-100 במשחקו הרשמי ה-126 על הקווים של ברצלונה. "התוצאה הזאת מחזקת אותנו ואלה שלוש נקודות חשובות. תחילת העונה שלנו היא כמו סוף העונה שעברה, ואנחנו רוצים ליצור קצב שיאפשר לנו להיות בפסגה. על אף שהיינו חסרים מספר שחקנים, ראיתי דברים מאוד חיוביים ויש לנו סגל ארוך, שכבר מחכה לשחק".

"קצב המשחק היה מטורף, כמעט חסר תקדים לשלב הזה של העונה", הודה המאמן, "עשינו טעויות בפתיחה. במחצית השנייה שלטנו למשחק, ובסופו של דבר הצלחנו לנצח. היינו יכולים לסגור אותו עוד קודם לכן, אבל בסך הכל זו היתה הופעה מצוינת".

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה 0:1 את אתלטיק בילבאו
זידאן מתעקש: "חאמס רודריגס יישאר בריאל מדריד, אני בונה עליו"

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה לצד מאמן אתלטיק בילבאו ארנסטו ואלוורדה. AP
נקודת ציון מחויכת. לואיס אנריקה עם ואלוורדה/AP

כובש השער איבן ראקיטיץ', שהרשית אחרי רצף של 22 מסירות, הוסיף: "היה חשוב מאוד להכריע אותם, בילבאו חיה על הלחץ שנוצר באצטדיון שלה. הם אף פעם לא מקלים עליך. אני מרוצה מאוד מהתוצאה, בסופו של דבר הגיע לנו לנצח וזה מוכיח שאנחנו מוכנים להתחרות נגד הטובות ביותר".

מארק אנדרה טר סטגן, שהיה מהבולטים אמש, קבע שיא כפול: הכי הרבה מסירות לשוער בלה ליגה מאז 2005/2006 (62), והכי הרבה מסירות מדויקות לשוער מאז אותה עונה (51). "תמיד קשה לשחק משחק של מסירות קצרות שבאים לכאן", אמר הגרמני, "אנחנו שמחים מאוד שניצחנו". טר סטגן אף זכה לפרגון גדול מג'ורדי אלבה: "במשחק הרגל הוא השוער הטוב בעולם, הלוואי שכל השוערים היו כמוהו. יש לנו שוער גדול לעוד שנים רבות".

דניס סוארס, שפתח בהרכב פעם נוספת, הוסיף: "הרגשתי בנוח, אני מאוד שמח שהמאמן כל כך מאמין בי ושאני מצליח להשיב לו על המגרש".

מנגד, המאמן המפסיד ארנסטו ואלוורדה, הודה: "נגד ברצלונה אתה פשוט בוחר באיזו דרך אתה רוצה שהם ינצחו אותך. היה משחק די שוויוני, הצלחנו להילחם עד הסוף. יכול להיות שנבצע שינויים בסגל, יש עוד זמן עד ה-31 באוגוסט".

הקבוצה השבורה של המחזור היא גרנאדה, שהושפלה עם תבוסה 5:1 מול לאס פלמאס. בסיום המשחק, נשמע מי שאמור להיות מאמנו הבא של עומר אצילי, פאקו חמס, מתוסכל מאוד. "זו השפלה עצומה, והיא בעיקר באשמתי", הודה המאמן, "אני לא יכול להאשים את הילדים האלה בדבר. כשלתי בהרבה מאוד דברים, כמעט בכל דבר שאפשר להעלות על הדעת".

לאחר מכן העלה המאמן את האפשרות שיתפטר או יפוטר: "אני מבין שכל האחריות היא שלי. המועדון צריך לחשוב האם אני האיש הנכון להמשיך לשבת על הספסל או לא, כי הייתי השחקן הכי טוב של לאס פלמאס היום. המועדון צריך להחליט האם הוא מאמין שצריך לבצע שינוי. אני אתן את כל כולי לקבוצה, אבל אולי צריך מישהו אחר על הספסל".

מאמן גרנאדה פאקו חמס. GettyImages
מיואש. פאקו חמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully