וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניטה ולודרצ'יק ניפצה את שיא העולם של עצמה ביידוי פטיש

הפולנייה, שזכתה במדליית זהב בריו עם שיא עולם, חגגה פעם נוספת, הפעם לעיני הקהל הביתי שלה בוורשה, לאחר שהעיפה את הפטיש למרחק של 82.98 מטרים. צפו בזריקת השיא שלה

רויטרס

בווידיאו: זריקת השיא של ולודרצ'יק

המשחקים האולימפיים בריו אומנם הסתיימו לפני שבוע, אבל נראה שהאתלטים הטובים בעולם ממשיכים לנצל את הכושר הטוב אליו כולם הביאו את עצמם ולהשיג תוצאות מרשימות, כאשר הערב (ראשון), נשבר שיא עולם שני באתלטיקה מאז שהסתיימו התחרויות בריו.

אחרי שרות ג'בט, הקנייתית המייצגת את בחריין, ניפצה את שיא העולם ב-3,000 מטרים מכשולים בתחרות שנערכה אתמול בפריס במסגרת סבב ליגת היהלום, הגיעה הערב תורה של אניטה ולודרצ'יק הפולנייה, האלופה האולימפית, לשבור את שיא העולם שהיה שייך לה ביידוי פטיש לנשים.

ולודרצ'יק כיכבה באצטדיון האולימפי בריו עם שיא עולם של 82.29 מטרים, שנתן לה את מדליית הזהב וכעת, בוורשה, לעיני הקהל הביתי שלה, היא שוב הצליחה לנפץ את השיא במה שכונה "המקבץ הטוב בתולדות יידוי הפטיש לנשים". הפולנייה רשמה ביידוי השלישי שלה 81.77 מטרים, התוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה עד לאותו רגע. ביידוי הבא, היא כבר שברה את שיא העולם שלה, שהחזיק מעמד 13 ימים בלבד, כאשר קבעה 82.98 מטרים, מרחק מדהים. זו הפעם השביעית בקריירה שלה בה ולודרצ'יק שוברת את שיא העולם.

אניטה ולודרצ'יק מיידת פטיש פולנייה. רויטרס
כוכבת גדולה. ולודרצ'יק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully