וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק הולנדי? רוברט מיורן במגעים מתקדמים עם עירוני קרית שמונה

28.8.2016 / 19:57

החלוץ בן ה-27, שרשם הופעה בודדת בהרכב במדי אלקמאר בעונה שעברה, מתקרב לצפוניים, שמקווים להשלים את המהלך בימים הקרובים. למיורן חמישה שערי ליגה בשנתיים האחרונות

חלוץ אלקמאר רוברט מיורן. GettyImages
חיזוק לחוד? מיורן/GettyImages

החלוץ ההולנדי רוברט מיורן נמצא במגעים ומתקדמים עם עירוני קרית שמונה. אחרי הדיווחים בתקשורת ההולנדית לפיהם הקבוצה הצפונית מנהלת מגעים מול אלקמאר בנוגע לצירופו של מולר בן ה-27 המשחק בשנתיים האחרונות באלקמאר, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית, במועדון אישרו כי אכן מתקיימות שיחות ויש תקווה כי הדברים יתבהרו בימים הקרובים.

על פי הדיווחים, עירוני קרית שמונה ואלקמאר סיכמו על ההעברה, וכל שנותר הוא שהשחקן יסכם את תנאיו במועדון הצפוני.

מיורן, אחיינו של ארנולד מיורן, שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר אשר בישל למרקו ואן באסטן את השער הבלתי נשכח בגמר יורו 1988, ירד עם תחילת העונה לקבוצת המילואים של אלקמאר (הספיק לרשום הופעה בהרכב העונה), משחק באלקמאר מאז עונת 2014/15 אליה הגיע מוולנדאם, המשחקת בליגה השנייה בהולנד. בעונתו הראשונה בקבוצה כבש ארבעה שערי ליגה ב-17 הופעות ובעונה שעברה הרשית פעם אחת בלבד ב-18 הופעות (אחת בלבד בהרכב).

כמו כן, רשם החלוץ שבע הופעות במדי אלקמאר בליגה האירופית בעונה שעברה, וכבש שער במשחק הביתי מול אסטרה ג'ורג'יו. בגביע ההולנדי יש לו שבע הופעות ושלושה שערים.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה: אוביזור לא יוחתם לאחר שהתגלה כי הוא פצוע
עאבד: "אני רגיל לכך שאני עומד לעבור לקבוצות אחרות ובסוף נשאר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully