וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאבד: "אני רגיל לכך שאני עומד לעבור לקבוצות אחרות ובסוף נשאר"

21.8.2016 / 6:22

חלוץ עירוני קרית שמונה, שכבש את שער הניצחון מול מ.ס. אשדוד, התייחס לעתידו: "אני קפטן ואני מכבד את המעמד, המטרה היא לחזור לצמרת". שרצקי לשחקנים: "נמשיך להשתפר". חלוץ בן 21 יגיע להיבחן

שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד, שחקן מ.ס. אשדוד משה אוחיון. אדריאן הרבשטיין
"רעבים להצלחה". עאבד/אדריאן הרבשטיין

בעירוני קרית שמונה היו מרוצים מאוד מהניצחון שהשיגו אמש (שבת) על מ.ס אשדוד וכן מהיכולת שהציגה הקבוצה בחלקים מהמשחק. "היינו יכולים לנצח אותם גם בהפרש של ארבעה שערים", אמר שחקן בקבוצה, "היה חשוב לנו להציג יכולת טובה כדי לצבור בטחון. אנחנו שמחים שעשינו את זה בחלקים מהמשחק וגם ניצחנו, גם אם זה 0:1 קטן".

הבעלים איזי שרצקי היה מרוצה ונכנס לחדר ההלבשה בסיום לברך את השחקנים. "הכי חשוב שניצחנו אבל היינו יכולים וצריכים לנצח יותר", אמר שרצקי לחלק מהשחקנים שנכחו בחדר ההלבשה, "אמנם זו לא היכולת הכי טובה שלנו אבל אנחנו נמשיך להשתפר".

עוד בנושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה פתחה עונה עם 0:1 על מ.ס. אשדוד
מכבי תל אביב - הפועל כפר סבא: דור מיכה לא צפוי להיות בסגל
מכבי חיפה: המגן השמאלי מריו מוסא סיכם עקרונית

מאמן קרית שמונה מוטי איוניר. אדריאן הרבשטיין
משווע לחלוץ. איוניר/אדריאן הרבשטיין

אחמד עאבד, שכבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה, התייחס בסיום לעתידו במועדון. "אני רגיל לכך שאני עומד לעבור לקבוצות אחרות ונשאר בסוף כל הזמן", הודה, "אני קפטן השנה ואני מכבד את המעמד ואת הקבוצה. הראש שלי בקרית שמונה ואם תהיה הצעה אשב עם איזי ואחשוב. יש כאן קבוצה טובה ושחקנים מוכשרים שרעבים להצלחה ועובדים מאוד קשה. לאט לאט אנחנו משתפרים והמטרה היא לחזור לצמרת".

הצפוניים יבחנו את החלוץ כריסטיאן אוביזור. הניגרי בן ה-21 הגיע לאחר שבקבוצה הבינו שמדובר בכישרון גדול ואם הוא ירשים הוא יצטרף לסגל של איוניר שמשווע לחלוץ נוסף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully