וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד למכבי ת"א: כרטיסים ב-40 שקל. הצהובים: "ההצעה לא הוגנת"

28.8.2016 / 14:11

הצהובים מתנגדים לרעיון שהציע ג'קי בן זקן בטענה שיש להם כמות עצומה של מנויים ולא יהיה הוגן כלפיהם למכור כרטיסים במחיר שכזה. הבלם הסרבי איבקוביץ' חתם לארבע שנים

סאשה איבקוביץ' עם ג'קי בן זקן יושב ראש מ.ס אשדוד. האתר הרשמי של מ.ס אשדוד, אתר רשמי
ברוך הבא. איבקוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס אשדוד

הבלם הסרבי סשה איבקוביץ' בן ה-23 חתם הבוקר בשורות מ.ס. אשדוד על חוזה לארבע שנים. "גיליתי כאן קבוצה חמה ומשפחתית. קבוצה צעירה ומוכשרת ואני שמח להצטרף במטרה לתרום לקבוצה ולעשות יחד עונות טובות", אמר אחרי החתימה. איבקוביץ' בן ה-23, שיחק בשנתיים האחרונות בווז'דובאץ בהשאלה מפרטיזן בלגרד. לפני כן שיחק בהשאלה גם בטלאופטיק ובאצ'קה פלנקה, והיה חלק מהנבחרות הצעירות של סרביה.

אף שמדובר הערב (ראשון, 21:00, ספורט 2) במשחק מול מכבי תל אביב, במ.ס. אשדוד לא מתכוונים לעלות עם הרכב הגנתי. המאמן רוני אוואט מתכוון להעלות הרכב התקפי עם שני חלוצים דראז'ן בגאריץ' ודין דוד כאשר אור אינברום וניב זריהן מאחוריהם. עדיין לא ברור אם מיכאל אוחנה יפתח בהרכב וייתכן שהוא יעלה רק מהספסל. המודל מבחינת אשדוד הוא משחק גביע הטוטו שנערך לפני שלושה שבועות מול הפועל באר שבע כשאשדוד עלתה בהרכב דומה וניצחה בטרנר 0:1 משער של דין דוד. "אני מאמין בשחקני התקפה שיש להם משמעת טקטית וגם יודעים לעשות הגנה", אמר אוואט לשחקנים. "שחקני ההגנה הכי טובים הם שחקני התקפה עם משמעת".

ההתלבטות היחידה של אוואט היא באשר לעמדת המגן השמאלי מאחר שקרלו ברושיץ' מורחק ואדיר טובול הוותיק סובל מפציעה בגב. יתכן כי חאתם עבד אלחמיד ישחק כמגן שמאלי ואז משה אוחיון יפתח בקישור, אבל ייתכן גם שסטס גולדברג היהודי מאסטוניה יקבל הזדמנות כמגן שמאלי ואז אלחמיד יפתח בקישור לצידו של גדי קינדה.

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט. אדריאן הרבשטיין
הרכב התקפי. אוואט/אדריאן הרבשטיין

לאור חרם ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב בשל מחירי הכרטיסים, פנתה אשדוד לפני הצהריים במכתב להנהלה הצהובה ובו הצעה לחתום על הסכם הדדיות לפיו במשחקים בין הקבוצות בעונה הקרובה יימכרו כרטיסים במחיד אחיד של 40 שקל - גם לאוהדי הבית וגם לאוהדי החוץ. במכבי תל אביב התמרמרו וטענו כי מדובר ב"הצעה פופוליסטית ולא הוגנת", בעיקר משום שלצהובים כמות גבוהה של מנויים, ולא יהיה הוגן כלפיהם למכור לפתע כרטיסים במחיר שכזה.

כזכור, החליטו ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב לא להגיע למשחק כיוון שג'קי בן זקן סירב למכור כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקל. כעת החליט בן זקן אפילו למכור בסכום נמוך יותר ובתנאי שמכבי תל אביב תסכים למכור באותו המחיר במשחקים הבאים. "הכדור נמצא במגרש של מכבי תל אביב", אמרו באשדוד. "בואו נראה אם הם ירימו את הכפפה ויסכימו לעקרון ההדדיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully