וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה מתלהבת מג'ואל אמביד: "יש לנו אולסטאר בפוטנציה"

הסנטר המסקרן אמור לפתוח סוף סוף את העונה אחרי היעדרות ארוכה בשל פציעות, ברט בראון אופטימי: "כל הסימנים מראים שהוא בכיוון הנכון". הספרס עשויים להחתים את ניקו לפרוביטולה הארגנטיני

שחקן קנזס ג'ואל אמביד. AP
סוף סוף חוזר. אמביד/AP

רוחות חדשות מנשבות הקיץ בפילדלפיה, בעיקר בזכות בואו של הכישרון המדובר בן סימונס, הבחירה מספר 1 בדראפט. הסיקסרס שעסוקים בעיקר בלנסות להפסיד בשנים האחרונות סוף סוף מכוונים קצת יותר גבוה, ועוד סיבה לאופטימיות, אם להאמין לדיווחים האחרונים, היא כושרו של ג'ואל אמביד.

בארצות הברית מדווחים כי הסנטר החידתי, שמאז שנבחר שלישי בדראפט 2014 לא שיחק ולו דקה ב-NBA בשל שלל פציעות, חזר לכושר. מאמן פילי ברט בראון, שערך עימו מספר אימונים אישיים הקיץ, אף העיד כי "אני יכול לומר שמבחינה פיזית, מנטלית, רפואית, כל הסימנים מראים שהוא בכיוון הנכון. נראה שהוא חזר לעצמו. לא מדברים על זה מספיק, אבל אם הוא בריא - הוא סנטר עם פוטנציאל אולסטאר בליגה. אם הוא יממש אותו יהיה לנו שחקן פנים מצוין".

אמביד עצמו סיפר ש"אני מרגיש מוכן ב-100 אחוז לעונה. עבדתי הרבה הקיץ והולך לי מצוין. אבין אם פילדלפיה תהיה מודאגת ממני ותיקח את החזרה שלי לאט לאט. בכל זאת לא שיחקתי שנתיים".

מאנו ג'ינובילי עם ניקו לפרוביטולה, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
המושבה הארגטינית תתרחב? לפרוביטולה עם ג'ינובילי/GettyImages

* סן אנטוניו מחפשת דור המשך למאנו ג'ינובילי ועשויה להחתים ארגנטינאי נוסף: ניקו לפרוביטולה. הגארד בן ה-26, ששיחק בעבר בפלמנגו, ריטאס וילנה ובעונה החולפת באסטודיאנטס, עשוי לקבל חוזה מובטח מהספרס בקרוב, כך על פי מארק שטיין מ-ESPN.

* מו וויליאמס "שוקל ברצינות" לפרוש בגיל 33 בעקבות פציעה טורדנית בברך שמאל, שהשביתה אותו בחלקים משמעותיים בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully