וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר למכללות: סנטר העתודה עידו פליישר מצטרף לאוניברסיטת הוואי

סנטר נבחרת העתודה (18, 2.03), בנו של שחקן העבר עופר פליישר, החליט להצטרף לאוניברסיטה בה שיחק בעבר חיים שמעונוביץ'. ישתף פעולה עם המאמן היהודי ערן גנות. צפו בביצועיו

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מיטב הביצועים של עידו פליישר בנוער של מכבי תל אביב

שחקן נבחרת העתודה עידו פליישר החליט להצטרף לאוניברסיטת הוואי שבארצות הברית, ויחל את לימודיו כבר השנה. בנו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר עופר פליישר, היה שייך למכבי תל אביב, ועל פי פרסומים בהוואי כבר לפני שבועיים, קיבל פנייה להצטרף למכללה לאחר שהסנטר הבולט שלהם לא יוכל לשחק השנה, ועל פי דיווחים שונים הגיע כבר אמש (שבת) לאי כדי להצטרף לריינבו ווריורס.

פליישר (18, 2.03) פרץ לתודעה לפני שנתיים כשהיה בין הבולטים בקמפיין העלייה של נבחרת הקדטים לדרג א' של אירופה כשרשם 8.4 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בשלב הזה החליטו במכבי תל אביב לצרפו לסגל. השנה היה אמור להיות חלק מנבחרת העתודה ומנבחרת הנוער, אך בשל העובדה שאליפות אירופה לנוער נדחתה, שיחק רק בעתודה, שם היה המחליף של דניאל קופרברג הדומיננטי. הוא רשם 1.6 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע ב-10.7 דקות, כשכל השחקנים שמשחקים איתו ומולו גדולים ממנו בשנה או בשנתיים.

פליישר יהיה הישראלי השני שמשחק באוניברסיטת הוואי אחרי חיים שמעונוביץ' ששיחק במדיה במשך שלוש שנים ואף הגיע עמה לטורניר המכללות בעונת 2001/2. לתוכנית הכדורסל אין הצלחות גדולות, והקבוצה משחקת במחוז הביג ווסט עם חמש הופעות בטורניר המכללות, כשהאחרונה שבהם הייתה העונה אז רשמו שחקניו של המאמן היהודי אמריקאי ערן גנות את הישג השיא שלהם ורשמו ניצחון בסיבוב הראשון על אוניברסיטת קליפורניה, אך נעצור בסיבוב השני על ידי מרילנד.

עידו פליישר שחקן נבחרת הקדטים של ישראל. GettyImages
ברוך הבא להוואי. פליישר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully