וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: העולה החדשה דיז'ון הפתיעה עם 2:4 ביתי על ליון

המארחת, שלא השיגה שער או נקודה בשני מחזורי הפתיחה, ידעה לחזור פעמיים מפיגור ולהשיג תוצאה היסטורית. לקאזט כבש את שערו השישי, אבל ליון כבר לא מושלמת. ניס וליל נפרדו ב-1:1

שוער ליון, אנתוני לופס. AP
ספג רביעייה, אחרי ששמר על רשת נקייה בשני מחזורי הפתיחה. אנתוני לופס/AP

הפתעה גדולה נרשמה הערב (שבת) במחזור השלישי בליגה הצרפתית, כשסגנית האלופה ליון איבדה את המאזן המושלם עם הפסד 4:2 בדיז'ון, שהגיעה למשחק ללא נקודות או שערים. ניס איבדה נקודות ראשונות העונה, כשסיימה ב-1:1 מול ליל של וינסנט אניימה.

דיז'ון - ליון 2:4

הפתעה גדולה בסטאד גסטון ז'ראר. העולה החדשה, שהגיעה למחזור השלישי ללא נקודה או שער זכות, חזרה פעמיים מפיגור ומנעה מסגנית האלופה להישאר מושלמת. קורנטן טוליסו הגיע ראשון לריבאונד בדקה ה-20 והעלה את ליון ליתרון, אבל בחלוף ארבע דקות היה זה פרדריק סמריטאנו שהשווה בפנדל. אלכסנדר לקאזט ירה כדור חד אל הרשת וחגג את השישי שלו העונה בדקה ה-37, אך בתוספת הזמן של המחצית סמריטאנו בישל לז'וליו טבארס את השוויון. הקהל המקומי, שקיבל טלפונים משחקני דיז'ון כדי שיגיע לתמוך למרות הפתיחה האיומה, בא על סיפוקו בדקה ה-73 עם בעיטה בסיבוב של המחליף דילן בהמבולה אחרי כדור קרן, ומחליף נוסף, פייר לס מלו, חתם בדקה ה-88 עם שער בכורה משלו. ניצחון היסטורי לדיז'ון.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון חוגג. רויטרס
שער יפה. לקאזט/רויטרס

ניס - ליל 1:1

לאחר שני ניצחונות רצופים בפתיחת העונה, ניס נעצרה ואיבדה נקודות מול הקבוצה של וינסנט אניימה. ונסן קוזיילו העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה השלישית. בדקה ה-27 המגן פרנק בריה השווה ל-1:1 וקבע את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

נאנסי - גנגאן 2:0
לגנגאן: מוסטפה דיאלו (59), טיבו ז'ירס (79)

מונפלייה - ראן 1:1
למונפלייה: דניאל קונגרה (22), לראן: אדאמה דיאקבי (64)

קון - באסטיה 0:2
לקון: ז'וליאן פרה (64), הרווה באזיל (90)

מץ - אנז'ה 0:2
למץ: סימון פאלט (42), גידו מילאן (89)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully