וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: בכורה מוצלחת לאופיר מרציאנו ב-0:4 של היברניאן

השוער התייצב לראשונה בשער של קבוצתו ושמר על רשת נקייה. 80דקות לביטון ב-1:4 של סלטיק על אברדין, 15 דק' וניצחון לנאתכו. ברייטון הפסידה לניוקאסל, כיאל השלים 90 דק', חמד נכנס בדקה ה-68

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
פתיחה ברגל ימין. מרציאנו/ברני ארדוב

ביברס נאתכו שיחק היום (שבת) 15 דקות כמחליף בניצחונה של צסק"א מוסקבה 0:1 בחוץ על טום טומסק. הקשר הישראלי החליף בדקה ה-75 את אלכסיי יונוב, אחרי שרומן ירומנקו כבש את שער הניצחון בדקה ה-54. אלופת רוסיה עם 11 נקודות אחרי חמישה מחזורים ולפחות זמנית ניצבת במקום הראשון.

* ניר ביטון שיחק 80 דקות (הוחלף על ידי קאלום מגרגור) בניצחון הביתי של אלופת סקוטלנד, סלטיק, 1:4 על סגניתה מהעונה שעברה, אברדין. לי גריפית'ס (13), ג'יימס פורסט (42), סקוט סינקלייר (87, פנדל) וטום רוגיץ' (90) כבשו לבויז, ששומרים על מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים והתאוששו מההפסד בבאר שבע.

* אופיר מרציאנו, שקיבל השבוע את אשרת העבודה שלו בסקוטלנד, עמד לראשונה בשער של היברניאן שהביסה 0:4 את גרינוק מורטון בליגה השנייה ושומרת על מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים.

* אופיר מזרחי שיחק 53 דקות ורשם החמצה גדולה ב-1:1 הביתי של לוגאנו מול לוזאן בליגה השוויצרית. לוגאנו עם שבע נקודות משישה משחקים.

* אמיר עגייב שיחק 90 דקות ב-2:2 של אומוניה ניקוסיה בחוץ מול אנאגניסי בליגה הקפריסאית. בדקה ה-45 הוא סחט כרטיס אדום ישיר מניקוס אפת'ימו, שביצע עליו עבירה קשה ובדקה ה-73 פספס הזדמנות טובה לאחר מהלך סולו.

* גיא אסולין בישל בדקה ה-89 לאנחל מיגל את שער הניצחון של סבאדל, 0:1 על סאגונטינו.

* קבוצתו של רפא בניטז, ניוקאסל, אירחה הערב את ברייטון וגברה עליה 0:2. ג'מאל לסקלס כבש את הראשון בדקה ה-15, ג'ונג'ו שלבי הכפיל בדקה ה-63. בירם כיאל השלים 90 דקות, תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-68.

בירם כיאל שחקן ברייטון (מימין) מול מוחמד דיאמה שחקן ניוקאסל. GettyImages
90 דקות והפסד. כיאל מול דיאמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully