וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "הזמן לרישום שחקנים אוזל, אבל יהיו התפתחויות בימים הקרובים"

27.8.2016 / 13:07

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב דיבר באתר הרשמי על נושא החיזוק ("יודעים בדיוק באילו עמדות אנו רוצים להתחזק") ועל הדקות המותחות מול היידוק: "סבלתי, היה מטורף"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שהבטיחו את השתתפותם בשלב הבתים של הליגה האירופית, במכבי תל אביב יודעים שאם הם מעוניינים לחזק את הסגל לקראת המשחקים באירופה, הם יצטרכו להחתים את השחקנים שבהם הם חושקים לפני יום רביעי - היום האחרון של מועד ההעברות באירופה.

על כך אמון המנהל הספורטיבי של הקבוצה, ג'ורדי קרויף, שדיבר גם על נושא החיזוק בראיון שהעניק לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, שם גם דיבר על הדקות המותחות מול היידוק ספליט והעומס הכבד על השחקנים.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
צפו להתפתחויות. קרויף/קובי אליהו

"אני חושב שזה אחד המשחקים שהכי סבלתי מהם מאז שהגעתי לכאן", אמר ג'ורדי קרויף בהתייחס למשחק השני מול הקרואטים. "זה היה מטורף. פנדלים זה עניין של מזל. אי אפשר באמת לדעת מה יקרה. כשחקן, אתה צריך אומץ כדי לבעוט וזה לא דבר קל. אני מודה לשחקנים שלי על ההישג. זה היה קשה. לא היה להם בכלל חופש. התחלנו את העונה בשלב מאוד מוקדם וזה מאוד לא פשוט, במיוחד כשאיבדנו מספר שחקנים חשובים מאוד עבורנו".

קרויף הוסיף: "היינו טובים בעונה שעברה, רק לא עשינו את הצעד הנוסף כדי לזכות בתארים. נכון, הגענו לפגרת הקיץ בהרגשה רעה בעקבות זאת, וזה לא פשוט. אנחנו יודעים באילו עמדות בדיוק אנו רוצים להתחזק. נכון שהזמן לרישום שחקנים אוזל, אבל הרבה מאוד פעמים ששחקנים שאותם אנו רוצים לא מגיעים ביולי. הם רוצים לחכות ולראות מה קורה בשוק ההעברות לפני כן. בימים הקרובים יהיו התפתחויות"

ההולנדי סיכם: "הדבר הכי חשוב הוא לצרף שחקנים קבוצתיים. כאלו שרעבים לזכות בתארים ושמבינים שרק 11 שחקנים יכולים לשחק. שחקנים ששמים קודם כל את הקבוצה ורק אז את עצמם. זה אחד הדברים הכי חשובים כדי שתהיה לך קבוצה מצליחה וחדר הלבשה בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully