וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "מגיע לגווארדיולה קרדיט". מאטס הומלס: "נהנינו מכל רגע"

שביעות רצון בבאיירן מינכן לאחר ה-0:6 הענק על ורדר ברמן במחזור הפתיחה בבונדסליגה, המאמן: "השער של צ'אבי אלונסו לא הפתיע אותי". להאם: "זה רק המשחק הראשון של העונה"

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. GettyImages
פתח ברגל ימין. אנצ'לוטי/GettyImages

באיירן מינכן פתחה אמש (שישי) את העונה כמו שרק היא יודעת: עם ניצחון ענק, 0:6 על ורדר ברמן, במחזור הראשון בבונדסליגה. הבווארים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית, לאחר שצ'אבי אלונסו שלח כדור אדיר לחיבורים, והכפילו את התוצאה ארבע דקות לאחר מכן, כשרוברט לבנדובסקי כבש את הראשון מבין השלושה שלו במשחק. גם פיליפ להאם ופרנק ריברי הצטרפו לחגיגה, כשתומאס מולר רשם שלושה בישולים תוך 27 דקות, במשחק הראשון של קרלו אנצ'לוטי כמאמן הקבוצה בבנודסליגה.

"שיחקנו בצורה נפלאה לאורך 90 הדקות", אמר קרלו אנצ'לוטי. "רוברט לבנדובסקי חלוץ פשוט יוצא מהכלל. הוא עוזר ללחוץ למעלה ועושה עבודה נפלאה. אני חושב שהשער המוקדם שכבשנו הוריד קצת את המפלס הלחץ, ואפשר לנו ליהנות. אמרתי את זה כבר בעבר: לפפ גווארדיולה יש חלק גדול באיך שהקבוצה נראית. מגיע לו הרבה קרדיט. צ'אבי אלונסו? אני לא מופתע מהשער שהוא כבש. הוא שחקן נהדר".

"כשהכדור היה בשליטה שללנו, ראו שאנחנו נהנים מכל רגע", אמר מאטס הומלס. "היינו מרוכזים לכל אורך הדרך ושלטנו ללא עוררין". "אין טעם לחזות איך תיראה העונה, למרות המשחק שהצגנו", הוסיף פיליפ להאם. "מדובר היה רק במשחק הראשון של העונה, אבל אנחנו יכולים להיות שבעי רצון, לפחות לעת עתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully