וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.8: מוסטפי ולוקאס פרס בארסנל, גראי לוולנסיה?

ונגר אישר כי בלם ולנסיה וחלוץ לה קורוניה עברו את הבדיקות הרפואיות ויצטרפו לסגל של התותחנים. פאקו רוצה את בלם זניט ועשוי לסייע למכבי תל אביב. חיזוק נוסף למילאן, פיורנטינה צרפה את קשר סביליה

רויטרס

העברות

* רכש כפול לארסנל. בסיום הניצחון של התותחנים 1:3 על ווטפורד, ארסן ונגר אישר כי לוקאס פרס ושוקרדן מוסטפי. חלוץ דפורטיבו לה קורוניה ובלם ולנסיה עברו את הבדיקות הרפואיות. ונגר הוסיף: "רכשתי את שניהם, נעזור להם להתאקלם ועם יעזרו לנו לקראת העונה הקרובה". עדיין לא ברור מה הסכום אותו תשלם ארסנל לשתי הספרדיות.

* חיזוק לפיורנטינה. הקבוצה של פאולו סוזה צרפה בהשאלה לעונה את קשר סביליה, סבסטיאן כריסטופורו.

* נאפולי המשיכה במסע הרכש שלה עם החתמתו של אמאדו דיאוורה, הקשר האחורי בן ה-19 של בולוניה, שקיבלה עבורו כ-15 מיליון יורו. השחקן הגינאי-איטלקי חתם על חוזה ארוך טווח.

* מי שפינה את מקומו בסגל של נאפולי הוא ההולנדי בן ה-28 ג'ונתן דה גוזמן, שהושאל לעונה אחת לקייבו, וכן הספרדי דויד לופס שחזר לאספניול אחרי שנתיים באיטליה וחתם לחמש שנים.

* מריו פשאליץ', הקשר הקרואטי בן ה-20 שהרשים במדי מונאקו בעונה שעברה, עבר את הבדיקות הרפואיות במילאן והצטרף לרוסונרי לעונה כמושאל מצ'לסי.

* ונסן אבובקאר, חלוצה הקמרוני בן ה-24 של פורטו, עבר בהשאלה לעונה אחת לאלופת טורקיה בשיקטאש.

* מאמן מנצ'סטר סיטי בעונה שעברה, מנואל פלגריני, חתם בהביי הסינית, הקבוצה שבה משחקים ז'רביניו וסטפן אמביה.

* הקשר הוותיק, פראן ריקו, לא ישחק עם עומר אצילי לאחר שעזב את גרנאדה וחתם באייבאר לעונה.

* הבלם שיין דאפי עבר מבלקבורן לברייטון תמורת כחמישה מיליון יורו.

* פולהאם של סלבישה יוקאנוביץ' השלימה עוד רכש משמעותי כשצירפה את הקשר הנורבגי סטפן יוהאנסן (25) מסלטיק תמורת 2.3 מיליון יורו.

* האנובר, שירדה לבונדסליגה השנייה, שאלה לעונה אחת מקרסנודאר את הבלם הנורבגי סטפן סטרנדברג (26).

* מי שחתם במקומו בקבוצה הרוסית הוא הבלם הברזילאי נאלדו (27) שמגיע מספורטינג ליסבון.

* באורוגוואי, פניארול רכשה את הקיצוני השמאלי גסטון רודריגס (24) מוונדררס תמורת 1.3 מיליון יורו והחתימה אותו לשלוש שנים וחצי.

* דייגו בנאליו, שוערה השוויצרי של וולפסבורג שצפוי לשמש כשוער המשנה העונה, האריך את חוזהו במועדון עד 2019.

מרקוס אלונסו שחקן פיורנטינה. AP
מסגול לכחול? מרקוס אלונסו/AP

שמועות

* ולנסיה רוצה לחזק את ההגנה ועל פי הדיווחים פאקו אייסטרן סימן את אסקיאל גאראי, בלמה של זניט סנט פטרסבורג, כבלם המועדף עליו. פאקו יחליש את היריבה הראשונה של מכבי תל אביב בליגה האירופית?

* אחרי הביקור שלא הבשיל לכדי חתימה בניס, מריו באלוטלי חזר לאיטליה ועשוי להצטרף לפאלרמו. "מריו התוודה בפניי שהוא ישמח להגיע לפאלרמו", אמר הנשיא מאוריציו זמפאריני. "נשמח לשמור עליו לשנה אחת ולהחזיר אותו להיות חלוץ ברמה עולמית כפי שהיה, אבל הוא חייב לבצע הקרבה כלכלית".

* טירוף אמיתי בנאפולי: שמועה שרצה בעיר אודות הגעתו של אדינסון קבאני לפגישה עם אנשי המועדון במטרה לחזור לקבוצה, גרמה לעשרות אוהדים להגיע בשלוש לפנות בוקר לפתח מלון וזוביו בתקווה לראות את הכוכב אותו מכרה קבוצתם לפריס סן ז'רמן ב-2013 תמורת 64.5 מיליון יורו. לצערם, הוא לא היה שם.

* על פי דיווחים באיטליה, צ'לסי קרובה להחתים את המגן השמאלי הנפלא של פיורנטינה, מרקוס אלונסו, תמורת 21 מיליון ליש"ט.

* פאולו סוזה אישר כי ג'וזפה רוסי יושאל שוב מפיורנטינה לקבוצה בספרד, והפעם לסלטה ויגו. החלוץ בן ה-30 יהפוך רשמית לשחקן סלטה אם יעבור את הבדיקות הרפואיות.

* טוטנהאם מעוניינת להתחזק בבלם ושוקלת להגיש הצעה למנצ'סטר סיטי על הבלם הצרפתי אליקים מנגלה.

* באנגליה טוענים שארסנל וצ'לסי מנהלות מאבק על צירופו של הקשר הקרואטי המצטיין של אינטר, מרצלו ברוזוביץ' בן ה-23, שכבש שבעה שערים ב-35 הופעות בסרייה A בעונה שעברה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת אורוגוואי, אדינסון קבאני. GettyImages
עדיין אהוב בדרום איטליה. קבאני/GettyImages

* באנגליה מדווחים שהאל ומידלסבורו מעוניינות לשאול את את בלמה של ארסנל, קאלום צ'יימברס. בשנתיים האחרונות, האנגלי רשם 35 הופעות במדי התותחנים בפרמיירליג.

* ליברפול מחפשת קבוצה לשחקן הכנף הכשרוני, לזאר מרקוביץ', שהושאל בעונה שעברה לפנרבחצ'ה.

* בארגנטינה מדווחים ששחקן הכנף היהודי של חימנסיה לה פלאטה, דייגו ניקולייבסקי בן ה-22, יושאל לעונה למכבי הרצליה. ניקולייבסקי היה מועמד לעירוני קרית שמונה בחודשים האחרונים, אך בסופו של דבר לא חתם על חוזה בקבוצה.

* היכן ישחק יאסין ברהימי בעונה הבאה? בפורטוגל מדווחים שהשחקן המוכשר של פורטו, בו מתעניינות ארסנל ואברטון, עשוי לעשות את דרכו לליברפול תמורת 30 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully