וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 1:2 דרמטי לריאל מדריד על סלטה, עוד תיקו מביך לאתלטיקו

הבלאנקוס עם ניצחון ליגה שני, בזכות שער של טוני קרוס (82). גם אלברו מוראטה מצא את הרשת. הקולצ'ונרוס פישלו עם 0:0 בחוץ נגד לגאנס המפתיעה. ולנסיה ופאקו אייסטרן כבר עם שני הפסדים

one

המחזור השני בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שישי) עם שני משחקים. בראשון ריאל בטיס סיימה ב-0:0 ביתי מול דפורטיבו לה קורוניה. בשני אספניול ומלאגה נפרדו ב-2:2, היום ולנסיה ספגה הפסד שני ברציפות, הפעם לאייבר. ריאל סוסיאדד התאוששה מהתבוסה במחזור הפתיחה וחגגה על אוסאסונה. ריאל מדריד, שלהטה במחזור הפתיחה, גברה על סלטה ויגו 1:2 בתום מותחן נהדר בסנטיאגו ברנבאו. את היום נעלה אתלטיקו מדריד, שפישלה פעם שנייה ברציפות והסתפקה ב-0:0 בחוץ מול העולה החדשה והמפתיעה, לגאנס.

ריאל מדריד - סלטה ויגו 1:2

ריאל מדריד עדיין מושלמת ואחרי המותחן מול סלטה ויגו היא גם הוכיחה שיש לה איכות בחלק הקדמי ללא כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה, הפצועים. אלברו מוראטה (60) כבש ראשון אחרי טעות קשה של האורחת. ריאל הרגישה בטוחה, אולם סלטה לא אמרה נואש ועם ביצוע מלוטש של פביאן אוראינה (67) היממה את הסנטיאגו ברנבאו. המארחת הייתה נואשת להבקיע, ואת האחריות לקח טוני קרוס (82), שעם בעיטה שטוחה הכניע את סרחיו אלבארס. חאמס רודריגס, שעתידו ממשיך להיות לוטה בערפל, עלה רק כמחליף ומיעט להשפיע.

דקה 1: עוד לפני שריקת הפתיחה, הקהל והשחקנים חלקו כבוד להרוגים באסון באיטליה. מיירה דלמוטנה, זוכת מדליית הזהב ב-200 מטרים פרפר בריו 2016, בעטה את הבעיטה הראשונה.

דקה 25: השליטה של הבלאנקוס מוחלטת. מודריץ' נותר חופשי ועם בעיטה מסובבת פגש רק את המשקוף. סלטה מתקשה להגיע לשער של קאסיה.

דקה 54: בייל ירה כדור חופשי נהדר, שנעצר רק במשקוף. האם ריאל תשיג שער יתרון מוצדק?

גול! דקה 59: מוראטה, שהיה בנבדל גבולי, ניצל טעות קשה בהגנת סלטה, ועם פגז אדיר משישה מטרים קבע יתרון למארחת. 0:1 לריאל

דקה 64: מוראטה היה קרוב לשני. החלוץ דהר לבד אך מול השער פגש את רק הקורה.

גול! דקה 67: איזה ביצוע מבריק של אוריאנה. גידטי הותיר כדור נוח לקשר, שעם בעיטה מושלמת לחיבורים הכניע את קאסיה. סלטה איזנה ל-1:1

דקה 79: החמצה גדולה לבייל. הרמה נהדרת של ואסקס מצא את הוולשי, שעם נגיחה רעה שלח את הכדור למרכז השער.

גול! דקה 81: הבלאנקוס שוב ביתרון והפעם מדובר בקרוס. הקשר נותר חופשי ועם בעיטה מדויקת ושטוחה הכניע את אלבארס. 1:2 לריאל

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קשר ריאל מדריד טוני קרוס חוגג. GettyImages
כאן כדי להכריע. קרוס/GettyImages

לגאנס - אתלטיקו מדריד 0:0

לא כך חלמו הקולצ'ונרוס לפתוח את העונה. אחרי התיקו הביתי המשוגע מול אלאבס במחזור הקודם, הם שוב פישלו בגדול ובתום שני משחקי פתיחה מול שתי העולות החדשות, ההגרלה הכי קלה שאפשר לקבל על הנייר, הם רק עם שתי נקודות וכבר רואים איך היריבות הגדולות בצמרת מתחילות לברוח. גם חזרתו של אנטואן גריזמן, שהיה מושעה במשחק הקודם, לא עזרה ולגאנס הקטנטנה, שהדהימה את סלטה ויגו בחוץ במחזור הפתיחה שלה, הוכיחה שיש לה מה למכור בליגה והיא עדיין לא ספגה שער העונה.

אנטואן גריזמן אתלטיקו מדירד מול לגאנס. GettyImages
גם החזרה של גריזמן לא עזרה לאתלטיקו/GettyImages

אספניול - מלאגה 2:2

אחרי שלא הצליחו לנצח במחזור הפתיחה, אספניול ומלאגה חיפשו ניצחון ראשון לעונת 2016/17 במפגש הסוער ביניהן בקטלוניה. ג'רארד מורנו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-28 והשלים צמד בדקה ה-61, אלא שדייגו יורנטה (67) וצ'ארלס (90) קבעו חלוקת נקודות דרמטית.

צפו בתקציר

ריאל בטיס - דפורטיבו לה קורוניה 0:0

שבוע אחרי ה-6:2 הכואב בקאמפ נואו, הצליחו הירוקים להוציא נקודה ראשונה לעונת 2016/17 בתום משחק ביתי משמים מול דפורטיבו לה קורוניה, שם לוקאס פרס לא נכלל בסגל לקראת המעבר הצפוי שלו לארסנל.

צפו בתקציר

אוסאסונה - ריאל סוסיאדד 2:0

אחרי התבוסה לריאל מדריד, הבאסקים חזרו לעניינים אצל העולה החדשה. חואנמי (45) כבש את שער הזכות הראשון של סוסיאדד העונה. המארחת ניסתה ללחוץ כדי לגרוף נקודה שנייה העונה, אך דווקא בדקה ה-81 אונאי גרסיה הבקיע שער עצמי, וקבע את תוצאת המשחק.

צפו בתקציר

אייבר - ולנסיה 0:1

העטלפים עדיין ללא נקודה ולראשונה מאז 1999 הם עם אפס נקודות אחרי שני מחזורים בליגה הספרדית. שוקרדן מוסטפי, שנמצא בדרך לארסנל, נעדר כמו גם פאקו אלקאסר, שמתקרב לברצלונה ונותר מחוץ לסגל. פדרו לאון הכריע עבור המארחת. הקשר לא הצליח להכניע את מת'יו ריאן בדקה ה-62 מהנקודה הלבנה, אך עט על הכדור החוזר וכבש את הראשון שלו במדי אייבר.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully