וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן: "ברגע שהשחקן שלהם החמיץ, ידעתי שאכבוש"

26.8.2016 / 1:23

שחקן מכבי תל אביב, שכבש את הפנדל המכריע מול היידוק ספליט, נשמע מאושר: "שמח שנפל בחלקי לכבוש את הפנדל הזה". ארבלדזה: "היה דשא נורא, שפגע בשתי הקבוצות". קרויף: "היה קרב מדהים"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חגיגות בצהוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב העפילה הערב (חמישי) לשלב הבתים של הליגה האירופית לאחר שגברה בפנדלים 3:4 על היידוק ספליט. הצהובים הפסידו 2:1 בתום 120 דקות, אך ידעו להשלים את המשימה מהנקודה הלבנה, חרף החמצות של טל בן חיים ואוסקר סקאריונה.

"מה אפשר להגיד? וואו. זה היה קרב מדהים", אמר ג'ורדי קרויף לאתר הרשמי. "ניצחנו שישה משמונת המשחקים שלנו אז הגיע לנו להגיע לשלב הבתים. סבלנו יותר מדי, צריך ללמוד לשלוט בפרטים הקטנים, אבל בסך הכל אנחנו צריכים להיות גאים. השחקנים לחמו בצורה בלתי רגילה ומגיעות מחמאות לכולם".

האריס מדוניאנין הוסיף: "זה לא ייאמן, עבדנו קשה בשביל זה, זה מגיע לנו. אנחנו בשלב הבתים. אני מקווה שכולם מרוצים".

איתן טיבי סיכם: "אין דבר יותר משמח מזה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי 3:4 בפנדלים על היידוק ספליט

הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב ובאר שבע מחכות למנ' יונייטד

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אבי ריקן. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ועכשיו, להגרלה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן הצהובים שוטה ארבלדזה אמר: "לפני שאענה על שאלות, אני מעוניין לברך את כולם על אווירה נפלאה באיצטדיון ומגיע קרדיט גדול לקהל המקומי. שיחקנו היום נגד שלושה יריבים: היידוק, הקהל והמגרש, שאני חייב להודות שהיה נורא ופגע במשחק של שתי הקבוצות. הקמפיין שלנו החל מוקדם, לאחר 10 ימי אימונים והיינו צריכים לעבור שמונה משחקים על מנת לעלות. בזמני, במידה שהיינו עוברים שמונה משחקים, היינו מעפילים לגמר, אבל אנחנו מאושרים שהעפלנו לשלב הבתים. זו הייתה אחת המטרות ואני שמח שהגשמנו אותה".

מי שנשמע מאושר יותר מכולם היה אבי ריקן, שכבש את הפנדל הגורלי והאחרון ואמר: "זה היה קשה, מי שהיה באצטדיון באווירה הזו יכול להבין כמה כיף לשחק כדורגל בכזו אווירה. אנחנו לא רצינו להגיע לפנדלים, אבל אני שמח שהראינו נחישות והגענו לבתים. אני חי את המשחק גם מהספסל. מי שמכיר אותי קצת, יודע שגם כשאני לא משחק אני על דופק גבוה מאוד ורוצה שהקבוצה תנצח.

"נכנסתי לעניינים מהר מאוד. אני שמח שבסופו של דבר נפל בחלקי לכבוש את הפנדל המנצח. נכנסתי בשלב מאוחר של המשחק ולא יכולתי להשפיע יותר מדי על המשחק. אני שמח שיצא לי לכבוש את הפנדל. היו ארבעה משחקים קשים בדרך וידידנו הייתה על העליונה גם הערב". על הפנדל הגורלי שכבש, אמר ריקן: "ברגע שהשחקן שלהם החמיץ, ידעתי שאני אכבוש. שמתי את הכדור על הנקודה הלבנה ובעטתי מכל הלב. כמובן שכל החבר'ה נתנו לחימה יוצאת דופן. אנשים שיחקו לפני שלושה ימים משחק ליגה של 90 דקות. זה לא קל, אבל החבר'ה פה נהנים ביחד".

עדכון ראשון: 0:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully