וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: סשה איבקוביץ' יחתום בקרוב, לא אמור לשחק ביום א'

25.8.2016 / 22:58

הבלם הסרבי הותיר רושם טוב בתום שבוע של מבחנים. אדיר טובול שאמור היה להחליף את ברושיץ' מול מכבי ת"א סובל מכאבים בגבו ומי שעשוי לפתוח כמגן שמאלי הוא סטס גולדברג

רוני אוואט מאמן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
חיזוק להגנה. אוואט/ברני ארדוב

בתום אימון הערב, החליטו היום (חמישי) במ.ס. אשדוד לצרף את הבלם הסרבי סשה איבקוביץ' שנבחן השבוע והנהלת הקבוצה החלה בתהליך החתמתו מול קבוצתו וסוכנו. עם זאת, באשדוד הביעו ספק רב באשר לאפשרות שהבלם יוכל לשחק כבר ביום ראשון מול מכבי תל אביב באיצטדיון הי"א.

אדיר טובול שהיה אמור להחליף את קרלו ברושיץ' המורחק בהרכב מול הצהובים סובל מבלט דיסק וחש כאבים עזים בגבו שמונעים ממנו להתאמן. מי שעשוי לשחק בעמדת המגן השמאלי הוא היהודי האסטוני סטס גולדברג שהגיע לאשדוד כקשר, אבל מתגלה באימונים כשחקן שיכול לשחק במגוון של תפקידים. גדי קינדה אמור לחזור להרכב אחרי פציעה ואילו רועי בקל ימשיך להיעדר בגלל מתיחה בשריר הארבע ראשי. תום מונד חזר להתאמן אחרי חודש של מחלה, אבל ייקח לו עוד זמן רב עד שישיב לעצמו את כושר המשחק.

באשדוד לא מתכוונים להתקפל מול איומי אוהדי מכבי תל אביב וג'קי בן זקן הורה להמשיך במכירת הכרטיסים במחיר הנקוב של 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לבני נוער וחיילים.

שלומי אביסידריס בית"ר ירושלים לפני גדי קינדה מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
אמור לחזור להרכב. קינדה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully