וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: התלבטות של הרגע האחרון בנוגע לגל אלברמן

25.8.2016 / 17:00

הקשר לא התאמן באופן סדיר ולא ברור אם ייקח חלק בגומלין מול היידוק ספליט (21:30, ספורט5). בן בסט עשוי לפתוח במקומו. הקבוצה לא תשתתף במכירת הכרטיסים למשחק מול אשדוד: "דורשים לדאוג לתנאים אופטימליים עבור אוהדינו"

שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
בספק. אלברמן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

מכבי תל אביב משלימה את ההכנות שלה לקראת משחק הגומלין הערב (חמישי, 21:30, ספורט5) מול היידוק ספליט בפלייאוף של הליגה האירופית ובקבוצה קיימת דריכות מאוד גדולה לקראת המשחק. "זה המשחק הכי חשוב של העונה", אמר אחד משחקני מכבי תל אביב. "נכון שהליגה בארץ והשבת האליפות אלינו זו המשימה הכי חשובה בעונה הקרובה, אבל לכולם ברור שמכבי תל אביב חייבת להמשיך להיות גורם באירופה והשתייכות לליגה האירופית היא חובה עבור מועדון כמו שלנו".

גורם במועדון העריך עוד כי לתוצאות המשחק יהיו השלכות באשר לחיזוק הקבוצה בהמשך. "אין ספק שאם נעפיל לליגה האירופית יצורף שחקן אחד ואולי אפילו שניים. ראשי המועדון לא יהיו אדישים לכך שנצטרך לשחק בשני מפעלים", אמרו במועדון.

על אף שאתמול אמר שוטה ארבלדזה כי גל אלברמן כשיר ויכול לשחק, לא בטוח שהקפטן יפתח ואולי אף לא ישותף בסופו של דבר. במכבי תל אביב יש כאלה שחושבים כי העובדה שאלברמן לא התאמן בצורה סדירה לאורך כל השבוע בשל מחלה, תפגע בכושר המשחק שלו ולכן צריך לחשוב שוב אם כדאי להכליל אותו בסגל.

שחקן מכבי תל אביב עדן בן בסט. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
יקבל את חולצת ההרכב? בן בסט/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

אם אלברמן לא ישחק, ייפתחו כל האופציות באשר לאיוש המשבצת החסרה כאשר אחת האפשרויות היא להעלות דווקא שחקן התקפי כמו עדן בן בסט לצד יוסי בניון ודור מיכה ולהוריד את אוסקר סקאריונה לשחק מאחור לצד נוסא איגייבור והאריס מדוניאנין. בכל מקרה מדובר באחת ההחלטות המעניינות שיצטרך ארבלדזה לקבל בשל חשיבות המשחק ומאחר שאלברמן היה עד כה אולי השחקן הכי חשוב של מכבי תל אביב במפעל האירופי.

גם בחלק האחורי יצטרך מאמן מכבי תל אביב לבחור בין טל בן חיים ליגור פיליפנקה במרכז השדה לצד איתן טיבי ובין דור פרץ לאלי דסה כמגן הימני.

לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד, מכבי תל אביב העבירה לקבוצה מכתב בנוסח הבא: "בעקבות תנאי האצטדיון באשדוד ובשל העובדה כי אין קופות מסודרות למכירה וחלוקה של כרטיסים לאוהדי הקבוצה האורחת, וכן בשל החלטתכם שלא להעמיד קופות ראויות לטובת אוהדי מכבי תל אביב, החליט המועדון, בעקבות ניסיון העבר במגרש זה, שלא להשתתף בחלוקת ומכירת הכרטיסים למשחק הליגה ביום ראשון. על כן, הנכם מתבקשים לדאוג לאוהדינו לתנאים אופטימליים לרכישת כרטיסים למשחק. בנוסף, להזכירכם, בעבר אירעו מספר אירועים לא נעימים בשל מרפסות בנייני מגורים בסמוך לאצטדיון. הנכם מתבקשים לדאוג לאוהדי קבוצתנו גם בהיבט הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully