וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה: דורטמונד פתחה עם ניצחון דחוק, שאלקה עם הפסד

השוורצגלבן גברו 1:2 בבית על מיינץ, הרויאל בלוז נפלו עם 1:0 אצל פרנקפורט. 9 דק' לאלמוג כהן בתיקו של אינגולשטאט. גלדבאך גברה 1:2 על לברקוזן. בשישי: באיירן יצאה לדרך עם 0:6 על ברמן

טקס פתיחת העונה בבונדסליגה, באיירן מינכן נגד ורדר ברמן. GettyImages
טקס הפתיחה של עונת 2016/17 בבונדסליגה/GettyImages

עונת 2016/17 בבונדסליגה יצאה הערב (שישי) לדרך ונראה שעולם כמנהגו נוהג. באיירן מינכן הביסה 0:6 את ורדר ברמן, רוברט לבנדובסקי הפציץ שלושער, תומאס מולר בישל שלושה. הירוקים של ויקטור סקריפניק נראו רע מאוד וכנראה בדרך לעוד עונה קשה. בשבת, בורוסיה דורטמונד הסתפקה ב-1:2 קשה על מיינץ, בעוד שאלקה הפסידה 1:0 לפרנקפורט.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
אף פעם לא נמאס לו לכבוש. לבנדובסקי/GettyImages

באיירן מינכן - ורדר ברמן 0:6

אחת ממשיכה להיראות נהדר, השנייה ממשיכה להיראות פנטסטי ונראה ששתיהן הולכות לעונות שונות לחלוטין. האלופה באיירן מינכן פתחה את העונה עם ניצחון מוחץ מול ורדר ברמן, שבקושי ניצלה מירידה בעונה שעברה ונראית רע מאוד גם העונה, בטח לאחר ההדחה מהגביע בסיבוב הראשון והתבוסה הערב. רוברט לבנדובסקי פתח עונה עם שלושער, מולר בישל שלושה שערים, פרנק ריברי כבש ובישל ואפילו הקפטן פיליפ לאהם כבש. אבל השער היפה מכולם היה זה של צ'אבי אלונסו בדקה התשיעית. רנאטו סאנצ'ס לא שותף והמתין על הספסל.

השער הראשון הגיע כבר בדקה התשיעית, ועוד איזה שער זה היה. צ'אבי אלונסו קיבל כדור שחזר אליו מההגנה, עצר פעם אחת ובעט כדור אדיר לחיבורים מ-22 מטר, 0:1 באיירן. ארבע דקות חלפו, פרנק ריברי שלח כדור עומק גאוני ללבנדובסקי, שמזווית קשה בעט לחיבורים את ה-0:2. 46 שניות אחרי פתיחת המחצית השנייה כבשה באיירן את השלישי. מולר הגביה מימין כדור בתזמון מושלם ללבנדובסקי, שנגח מקרוב את ה-0:3. בדקה ה-66 הגיע הרביעי. מולר מסר לפיליפ לאהם, שבעט מזווית קשה לקורה ופניה, 0:4. זהו? ממש לא. בדקה ה-73 מולר העביר מסירת רוחב לריברי, שבעט פנימה את ה-0:5. בדקה ה-76 ביצע מקסימיליאן אגשטיין עבירה ברחבה וזה פנדל. לבנדובסקי דייק וקבע 0:6.

צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער ענק של צ'אבי אלונסו/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 1:2

השוורצגלבן אומנם לא הבריקו כמו באיירן, אבל גם הם פתחו את העונה שלהם ברגל ימין, מול האקסית של המאמן תומאס טוכל, מיינץ. פייר אמריק אובמיאנג הנהדר מצא את הרשת כבר בדקה ה-17 בנגיחה מקרוב אחרי בישול של אנדרה שורלה והכפיל את מאזנו דקה לסיום עם פנדל מדויק. בדקה ה-90, האורחים צימקו משער של היפני יושינורי מוטו.

איינטרכט פרנקפורט - שאלקה 0:1

לא כך ייחלו הרויאל בלוז לפתוח את העונה. שער של אלכס מאייר, שקיבל כדור ברחבה ומצא את הרשת בדקה ה-13, הפריד בין הקבוצות, כאשר החלוץ הגרמני גם מחמיץ פנדל בדקה ה-68. 11 דקות לסיום, הבלם הג'מייקני של המארחת, מייקל הקטור, ראה אדום ישיר, אבל גם זה לא עזר. טאלב טואטחה הפצוע לא נכלל בסגל המנצחת.

פייר אמריק אובמיאנג בורוסיה דורטמונד חוגג. AP
לא עוצר לרגע. אובמיאנג/AP

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 1:2

שתי הנציגות הנוספות של גרמניה בליגת האלופות סיפקו דרמה גדולה, בסיומה המארחת חגגה. אנדרה האן כבש ראשון לגלדבאך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. בדקה ה-79, ג'ואל פוהיאנפאלו שנכנס רק דקה קודם לכן, כבש את שער השוויון מבישול של קארים בלארבי. חמש דקות לסיום המשחק, לארס שטינדל הקפטן כבש שער דרמטי, קבע את תוצאת המשחק וסידר לגלדבאך שלוש נקודות.

משחקים נוספים:

פ.צ. קלן - דרמשטאדט 0:2
לקלן: מרסל ריסה (11), אנתוני מודסטה (61)


אוגסבורג - וולפסבורג 2:0
לוולפסבורג: דניאל דידאבי (35), ריקרדו רודריגס (89)

המבורג - אינגולשטאדט 1:1
להמבורג: בובי ווד (30), לאינגולשטאט: לוקאס הינטרסר (79). אלמוג כהן נכנס בדקה ה-81 במדי אינגולשטאט

ג'רום בואטנג בלם באיירן מינכן עם תואר השחקן הגרמני של 2015/16. רויטרס
בואטנג עם תואר שחקן השנה בגרמניה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully