וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א תודיע על שינוי משמעותי בליגת האלופות לעונה הבאה?

לפי דיווחים, הפורמט עשוי להשתנות לחלוטין: ארבע קבוצות מארבע הליגות הבכירות, שתיים משלוש הליגות הבאות ועוד אחת מליגות שידורגו 8-12 ייכנסו אוטומטית. על איזה בתים חולמות לסטר ובארסה?

רויטרס

האם ליגת האלופות ניצבת בפני שינוי משמעותי, שיהפוך אותה לליגה הרבה יותר סגורה בפני הקבוצות הבינוניות של היבשת? על פי דיווחים באירופה, ייתכן כי הערב (חמישי), לפני הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, שתיערך ב-19:00 (ספורט 5), תודיע אופ"א על מהפכה לקראת העונה הבאה.

אותה מהפכה, אם אכן תתרחש (בדגש על "אם"), תיקבע כי ארבע הליגות הבכירות של היבשת, שהן כרגע אנגליה, ספרד, איטליה וגרמניה, יזכו לשלוח אוטומטית ארבע נציגות היישר לשלב הבתים. שלוש הליגות הבאות בחשיבותן, רוסיה, צרפת ופורטוגל, נכון להיום, יכניסו אוטומטית שתי נציגות. הליגות שידורגו במקומות 8-12 על פי דירוג אופ"א, יקבלו נציגה אוטומטית אחת. בסך הכול, 27 קבוצות שישתתפו בשלב הבתים ללא צורך במוקדמות, כאשר חמש הקבוצות הנוספות ייקבעו דרך סיבובי המוקדמות.

מי שלמשל יכולה להרוויח מכך היא הסרייה A, שהעונה תישאר רק עם שתי נציגות בצ'מפיונס, יובנטוס ונאפולי, לאחר שרומא הודחה בפלייאוף מול פורטו.

עוד בנושא:

הגרלת ליגת האלופות: ברצלונה נגד פפ? באיירן מול אתלטיקו?

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, מניף את גביע ליגת האלופות 2016. GettyImages
מוכנים להגרלה?/GettyImages

בינתיים, ברחבי היבשת ממשיכים להתרגש ולהיערך לקראת ההגרלה. באנגליה למשל, סימנו את היריבות הקלות והקשות ביותר שכל אחת מארבע הנציגות שלהם עשויה לקבל. עבור האלופה לסטר למשל, הבית הקל על פי "סקיי ספורטס" כולל את לברקוזן, קלאב ברוז' וקופנהאגן. הבית הקשה לעומת זאת, מורכב מאתלטיקו מדריד, באזל וסלטיק. בברצלונה, האוהדים הצביעו באתר "ספורט" כי הם מעדיפים בית שיכלול את פורטו, ברוז' ולודוגורץ ויקוו להימנע מבית של ארסנל, דינמו קייב ובשיקטאש.

על הנייר, נראה כי בית מוות יכול לכלול את ברצלונה/ריאל מדריד, בורוסיה דורטמונד, טוטנהאם ומונאקו. בית קשוח אחר? באיירן מינכן, ארסנל/מנצ'סטר סיטי, באזל ובשיקטאש. בית נוח יותר עשוי להיות לסטר/צסק"א מוסקבה, לברקוזן, ברוז' ודינמו זאגרב/לגיה ורשה/קופנהאגן. ויש גם את אופציית "בית הישראלים": צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו, קבוצה כלשהי מדרג ב', ברוז' של ליאור רפאלוב וסלטיק של ניר ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully