וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.8: ארסנל סיכמה על רכישת לוקאס פרס, בראבו חתם בסיטי

באנגליה טוענים שחלוץ לה קורוניה יחתום בקרוב בתותחנים תמורת 20 מיליון יורו. סיטי תשלם לבארסה סכום זהה עבור השוער, אדוארדו חתם בצ'לסי, סאות'המפטון סיכמה על רכישת בופאל

רויטרס

העברות:

* זה היה באוויר, והערב זה הפך לרשמי: השוער הצ'יליאני, קלאודיו בראבו בן ה-33, עזב את ברצלונה אחרי שנתיים וחתם במנצ'סטר סיטי לארבע שנים. הסיטיזנס ישלמו לברצלונה כ-20 מיליון יורו, ג'ו הארט בדרך החוצה.

* גם לצ'לסי יש שוער חדש. הבלוז הודיעו על החתמתו של שוער נבחרת פורטוגל ודינמו זאגרב, אדוארדו. "זו היתה החלטה קלה עבורי", אמר השוער בן ה-33. "אני שמח להגיע לכאן ומקווה לעמוד בציפיות".

* פורטו השלימה את החתמתו של אוליבר טורס, קשרה הצעיר והמוכשר של אתלטיקו מדריד.

* ווסטהאם רכשה את הקשר השוויצרי בן ה-20 אדמילסון פרננדס תמורת 5.5 מיליון ליש"ט מסיון.

* טים קרול האריך את חוזהו בניוקאסל, והושאל לעונה לאייאקס שם ייכנס לנעליו של יספר סילסן.

* חאבי מאנקייו שחקנה של אתלטיקו מדריד הושאל לעונה אחת לסנדרלנד מהפרמיירליג.

* דני דרינקווטר חתם על חוזה חדש וארוך טווח לחמש שנים בלסטר, אלופת אנגליה.

* קשר טוטנהאם נאביל בנטאלב הושאל עד לסיום העונה לשאלקה.

* יספר סילסן עזב את אייאקס וחתם בברצלונה, כמחליפו של קלאודיו בראבו שעזב למנצ'סטר סיטי. לידיעה המלאה

שמועות:

* ארסנל ממשיכה לחפש חלוץ לסגל שלה ובאנגליה מדווחים שהתותחנים סיכמו על רכישתו של לוקאס פרס, חלוצה של לה קורוניה שכבש 17 שערי ליגה בעונה החולפת. ונגר ישלם עבור התענוג את סעיף השחרור של פרס - 20 מיליון יורו. כמו כן, ארסנל קרובה לסכם על רכישתו של שקודראן מוסטפי תמורת כ-35 מיליון ליש"ט.

* האם סמיר נאסרי יעבור לליגה הטורקית? על פי הדיווחים בטורקיה, בשיקטאש הגיעה לסיכום כספי עם הקשר הצרפתי וכעת היא מנסה לסכם על סכום הרכיש עם קבוצתו מנצ'סטר סיטי.

* הקריירה של מריו באלוטלי ממשיכה לדעוך והיום מדווחים בספרד שאחרי שססואולו ואייאקס דחו את אפשרות הצטרפותו של החלוץ, הוא עשוי למצוא את עצמו בסיון השוויצרית שמעוניינת בו.

* בסקיי ספורט איטליה מדווחים שטוטנהאם דחתה מספר הצעות מנאפולי להחתמתו של הארי קיין, חלוץ נבחרת אנגליה.

* באיטליה מדווחים שווסטהאם קרובה לרכוש את סימונה זאזה מיובנטוס תמורת כ-28 מיליון יורו.

* האם סטבן יובטיץ' יחזור לפיורנטינה? באיטליה מדווחים שהקבוצה של פאולו סוזה תנסה לרכוש את החלוץ המונטנגרי של אינטר תמורת כ-14.5 מיליון יורו, כאשר השחקן לא נמצא בתוכניות של פרנק דה בור לעונה הקרובה.

* בספרד מדווחים שאתלטיקו מדריד מעוניינת בברנרדו סילבה, שחקנה הפורטוגלי של מונאקו שכבש את שער הניצחון של קבוצתו ב-1:2 על ויאריאל במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

* ארסנל מחפשת חיזוק גם לחלק האחורי ובאנגליה מדווחים שהתותחנים ינסו לרכוש את קוסטאס מנולאס, בלמה היווני של רומא.

* 'דיילי מייל': צ'לסי הציעה 41 מיליון יורו על אלסיו רומאניולי. אנטוניו קונטה מעוניין לצרף שלושה שחקנים עד תום מועד ההעברות ביום רביעי והעדיפות הראשונה היא חיזוק הגנתי, כאשר בלם מילאן בן ה-21 הוא האופציה המועדפת.

* סאות'המפטון סיכמה על רכישתו של סופיאן בופאל מליל תמורת 25.5 מיליון יורו (שיא מועדון). החלוץ בן ה-22 כבש בעונה שעברה 11 שערים בליגה הצרפתית ואם יגיע יהפוך את הקדושים לקבוצה העשירית בפרמיירליג ששוברת את שיא ההעברות שלה הקיץ.

לוקאס פרס דפורטיבו לה קורוניה. GettyImages
המטרה הבאה של ארסן ונגר. לוקאס פרס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully