וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף פעם לא נמאס לו: העקיצה הקטלנית של ג'רארד פיקה לריאל מדריד

הבלם נשאל אם יש לו העדפות להגרלת הצ'מפיונס: "בית קל. בשמינית, מקום 3 באיטליה. ברבע, מקום 8 בגרמניה. בחצי, מקום 4 באנגליה. הגומלין בבית", תוך שהוא מספק את דרכה של ריאל לגמר אשתקד

רויטרס

פעם בכמה זמן, כאשר ג'רארד פיקה משתעמם, הוא פונה לדבר שנדמה שהוא נהנה ממנו יותר מכל (טוב, אולי חוץ מכדורגל עצמו): לעקוץ את ריאל מדריד.

אתמול בלילה (רביעי), קיים בלם ברצלונה ונבחרת ספרד, המנהל חשבון טוויטר פעיל במיוחד אחריו עוקבים למעלה מ-13 מיליון גולשים, סשן שאלות ותשובות ובו סיפק את הסחורה כמו שהוא יודע.

גארת' בייל ריאל מדריד מול ג'רארד פיקה ברצלונה. רויטרס
הדרך של ריאל לגמר? קונה את זה. פיקה מול בייל/רויטרס

כאשר אחד הגולשים הפנה לעבר פיקה את השאלה: "האם יש לך העדפות לקראת הגרלת ליגת האלופות?", ענה הקטאלני: "בית קל. בשמינית הגמר את הקבוצה מהמקום השלישי באיטליה. ברבע הגמר את הקבוצה מהמקום השמיני בגרמניה. בחצי הגמר את הקבוצה מהמקום הרביעי באנגליה. לשחק את כל משחקי הגומלין תמיד אצלנו בבית".

למי שפספס את ההקשר, הרי שפיקה הציג את הדרך של היריבה השנואה ריאל מדריד לגמר הצ'מפיונס בעונה שעברה. בשלב הבתים, הבלאנקוס שיחקו מול פריס סן ז'רמן החזקה, אך גם מול שחטאר דונייצק ומאלמו ולא התקשו לעלות עם 16 נקודות מ-18 אפשריות ויחס שערים מוחץ של 3:19 (כולל 0:8 נגד השבדים). בשמינית הגמר הם עברו עם 0:4 קליל את רומא וברבע הגמר, למרות שהופתעו במשחק הראשון, עשו מהפך בגומלין מול וולפסבורג שסיפקה עונה חלשה בבונדסליגה ועם 0:3 ביתי, השלימו 2:3 בסיכום ועלו. בחצי הגמר הם ניצחו 0:1 בבית את מנצ'סטר סיטי, אחרי תיקו מאופס במשחק הראשון. בגמר, אם שכחתם, הם כבר נתקלו באתלטיקו מדריד החזקה וניצחו בתום דו קרב פנדלים דרמטי.

אגב, זה לא היה הכל מכיוונו של פיקה אתמול. הבלם, שבתחילת הקריירה שיחק במנצ'סטר יונייטד ועדיין אוהב את המועדון, לא שכח להכניס גם לארסנל. כאשר העיתונאי פירס מורגן, המזוהה כאחד מאוהדי ארסנל הקולניים ביותר ואחד המבקרים הגדולים ביותר של המנג'ר ארסן ונגר, כתב לו: "האם תחתום בארסנל ותשים סוף לאומללות שלנו בהגנה?", פיקה הגיב: "זה יהיה מאוד מאוד קשה פירס. תבקש מה'חבר' שלך ארסן לקנות כמה שחקני הגנה איכותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully