וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לאמיר ויינטרוב ויוליה גלושקו במוקדמות אליפות ארה"ב

המחבט מספר 2 של ישראל לא התקשה להכניע את דניאל נגווין המקומי 3:6, 2:6 ויפגוש בסיבוב הבא את הצ'כי הוותיק ראדק סטפאנק. גלושקו עברה את מיהארו אימנישי היפנית עם 4:6, 5:7

אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. רויטרס
מבחן מעניין בסיבוב השני. ויינטרוב/רויטרס

מוקדמות הגרנד סלאם האחרון של העונה, אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס, נמשכו הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שתי הצלחות בגזרה הישראלית, במסגרת הסיבוב הראשון בטורניר הגברים ובטורניר הנשים.

אמיר ויינטרוב (209 בעולם) הסתדר היטב במפגש הראשון שלו בקריירה מול האמריקאי דניאל נגווין (232 בעולם) והביס אותו 3:6, 2:6 במשחק שערך שעה ו-15 דקות בלבד. האמריקאי אומנם השיג שישה אייסים לעומת אחד בלבד של ויינטרוב, אך גם ביצע ארבע שגיאות כפולות ונשבר שלוש פעמים, בעוד הוא עצמו לא מנצל אף אחת מארבע נקודות השבירה שהשיג.

בסיבוב הבא כבר מצפה לוויינטרוב משחק הרבה יותר מסובך, מול המדורג 9 במוקדמות ו-114 בעולם, ראדק סטפאנק הצ'כי, שלא התקשה לפרק 1:6, 1:6 יריב מקרואטיה ובשיאו הגיע עד שמינית הגמר בפלשינג מדו ודורג שמיני בעולם.

כאמור, גם בגזרה הנשית הלילה הוכתר כהצלחה, כאשר יוליה גלושקו (148 בעולם) הסתדרה עם היפנית מיהארו אימנישי (500 בעולם) וגברה עליה 4:6, 5:7. אימנישי ניצחה במפגש הקודם והיחיד עד היום בין השתיים, לפני ארבע שנים ביפן, אולם הפעם, בתום שעה ו-43 דקות, גלושקו הצליחה להכניע את יריבתה כאשר היא שוברת שש פעמים ואילו אימנישי מנצלת רק ארבע מתוך 17 נקודות השבירה שהשיגה. בסיבוב הבא תפגוש גלושקו את ג'ניפר בריידי המקומית (127 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully