וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון וול: "לי ולבראדלי ביל יש נטייה לא לחבב אחד את השני על המגרש"

כוכב וושינגטון וויזארדס דיבר על היחסים שלו עם חברו לקבוצה: "עלינו לשים את חילוקי הדעות בצד". ביל שחתם על חוזה חדש הקיץ תמורת 128 מיליון דולר: "לפעמים אנו שוכחים שאנחנו זקוקים זה לזה"

בארדלי ביל עם ג'ון וול שחקני וושינגטון וויזארדס. GettyImages
"כל אחד מאיתנו רוצה להיות בכל ערב השחקן המוביל". וול וביל/GettyImages

קשה להגיד שהכישרון בקו האחורי של וושינגטון וויזארדס הוא דבר שמוטל בספק. ג'ון וול, הבחירה מספר אחת של דראפט 2010 הוא אחד הרכזים הטובים בליגה, ובראדלי ביל, הגארד בן ה-23, נבחר שלישי בדראפט שנתיים לאחר מכן. למרות זאת, הקבוצה מבירת ארצות הברית פיספסה העפלה לפלייאוף בעונה החולפת, כשביל מחמיץ 27 משחקים בעקבות פציעות. בנוסף, היו לא מעט שמועות על יחסים מתוחים בין השניים, ולאחרונה צמד השחקנים התייחסו לנושא בתקשורת.

"לפעמים יש לנו נטייה לא לחבב אחד את השני על המגרש, עלינו לדעת כיצד לשים את הדברים האלו בצד. גם אם הדברים לא הולכים בצורה חלקה, אנחנו צריכים לדבר אחד עם השני כדי לגרום לדברים לעבוד", אמר וול, שדיבר גם על החוזה החדש עליו חתם ביל בקיץ, שישאיר אותו בוויזארדס עד שנת 2021 תמורת 128 מיליון דולר: "עכשיו כשיש לך את הכסף, עליך לעלות על המגרש ולשפר את המשחק שלך. אני רוצה שתהיה אולסטאר כמו שאני אולסטאר. אם נשחק יחד כחוליה, כמו ששאר הסופרסטארים בליגה עושים, יהיה קשה מאוד לנצח אותנו. ערב אחד יהיה הערב שלי ובמשחק לאחר מכן זה יהיה הערב שלו". עם זאת, הרכז עדיין מדבר על וושינגטון בתור הקבוצה שלו: "עלינו להבין אחד את השני ולדעת שאנחנו משדרים על אותו גל. אם אני A, א הוא A1".

גם ביל אמר כי אכן יש מחלוקות בין שני הכוכבים: "זה קשה כי שנינו גברים שרוצים להוביל. זה תמיד בעייתי כשיש שני אנשים שמאוד מאמינים בעצמם מול כל יריב. כל אחד מאיתנו רוצה להיות בכל ערב השחקן המוביל". הגארד המשיך: "לפעמים אנו שוכחים שאנחנו זקוקים זה לזה, אף אחד מאיתנו לא היה בסיטואציה בה הוא נמצא כעת ללא השני וללא שאר השחקנים בקבוצה. עלינו לעזור אחד לשני להשיג את המטרות של הקבוצה ולא להתייחס לגאווה האישית כי זה יכול לפגוע בנו".

הוויזארדס שהגיעו לחצי גמר המזרח ב-2015, ינסו לשחזר לפחות את אותו הישג, לאחר ההיעדרות המתסכלת מ-16 האחרונות בעונה החולפת.

עוד בנושא:

אחרי ארבע שנים בחוץ: קוואמי בראון מתכנן קאמבק ל-NBA
לברון ג'יימס: "זה מצוין לליגה שדוראנט מגיע לגולדן סטייט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully